Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Betalningar går väl aldrig att göra samma dag? Oavsett bank. Det är bara överföringar mellan egna konton i samma bank som går att göra samma dag.

Är det så? Tänkte faktiskt aldrig på det när jag hade swedbank, det liksom kom som en chock med Handelsbanken. Varför är de så j***a angelägna om att man inte ska få betala samma dag tro?

Skyndade mig hem för att sätta ut lite plantor som håller på att ta över fönstret.
Direkt efter att jag ätit och klätt mig i hemmakläder börjar det spöregna :arghh: :arghh:

Jag vill skicka en fet känga till en bloggare (AS) som har valt att lägga upp en bild på en annan bloggares (IL) barn trots att hon (IL) har valt att inte visa sina barns ansikten. Det retar mig som fan. :devil:

Måste gnälla lite på dem som skriver ut betygen till antagningsprovet. De skriver ut poäng 5-10 men inte betygen 0-4 så jag har ingen aning om HUR långt ifrån godkänt jag är... *smått bitter*

Jag vill skicka en fet känga till en bloggare (AS) som har valt att lägga upp en bild på en annan bloggares (IL) barn trots att hon (IL) har valt att inte visa sina barns ansikten. Det retar mig som fan. :devil:
Om inte AS tagit bilden själv så måste h*n ha lov från upphovsmannen att lägga ut den. Har AS tagit bilden själv så är det inte mycket att göra tyvärr...

Skyndade mig hem för att sätta ut lite plantor som håller på att ta över fönstret.
Direkt efter att jag ätit och klätt mig i hemmakläder börjar det spöregna :arghh: :arghh:

I know the feeling... :meh: Jag lämnade in bilen på rep pga rådjuret idag för auktionisten skulle ut ändå så jag fick skjuts. När vi kommer till Svärdsjö börjar det hagla och när vi svänger in på vägen mot huset kommer första åsksmällarna. De har sedan fortsatt (med tillhörande regnskurar) HELA J-LA EFTERMIDDAGEN! :arghh:

Jag dricker mitt andra glas vin nu och hoppas på bättre väder imorgon, basta :mad:

Betalningar går väl aldrig att göra samma dag? Oavsett bank. Det är bara överföringar mellan egna konton i samma bank som går att göra samma dag.
Betalar man före 10:00 på Swedbanks internetbank så går betalningarna iväg samma dag, oavsett om det är till bankgiro eller plusgiro! :D

Dotterns pojkvän fick inget visum.
Nu blir det till att överklaga så att han kan komma på besök under sommaren.
Jävla bajsbyråkrati

Irriterad.
Jag får skäll av chefen för att jag ska ha flyttat pallar fel så de tog längre tid.
Jag flyttade inte på någon pall! Min kollega flyttade på dom men skyller på mig för hon gör ju ALDRIG nått fel

Så jag är rätt förbannad

Men fan har ens råd med den nu när man slänger ut 800:- på andras jävla spa-upplevelser och Xbox den här månaden.

Det är ju helt horribelt. Antingen har man en vana i vänkretsen att skramla till rätt dyra presenter. Och då gäller det ALLA (what goes around comes around, liksom). Eller så gör man det INTE.

Jag hade faktiskt inte betraktat dem som mina vänner.

Överföringar går bra att göra samma dag. Om man gör dem på förmiddagen (vet inte exakt klockslag), så är de framme hos mottagaren på eftermiddagen, även om man har olika banker. Har iaf varit så för mig hos Swedbank, Forex och Länsförsäkringar.

Förbaskade jäkla Nordea som meddelar att de säger upp mitt Pg eftersom tjänsten upphör!!!

Jag har haft mitt PG hur länge som helst och har en massa användning av det. Nu måste jag göra nya fakturor och undrar storligen hur jag ska hitta en smidig betalningslösning i fortsättningen. Allt som är tänkt för företag är så hiskeligt dyrt :rage:

Plus att det stör mig att byta eftersom jag kan mitt Pg-nummer i sömnen...

Irriterad.
Jag får skäll av chefen för att jag ska ha flyttat pallar fel så de tog längre tid.
Jag flyttade inte på någon pall! Min kollega flyttade på dom men skyller på mig för hon gör ju ALDRIG nått fel

Så jag är rätt förbannad
Det förstår jag! Orättvisor tål jag inte!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
681
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 107
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka