Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gnälltråd

Alltså. Jag orkar inte bry mig.

Av det jag hittills fått veta är inget av detta något jag kan påverka. Jag låter dem ta sina prover och behöver någon medicinering ändras så får de väl fixa det. Orkar inte gå och fundera och ängslas över något jag inte begriper och inte kan göra något för att förändra!!

Förra läkaren - som jag träffade för årliga kontroller - sa förra året att jag behövde medicinsk hjälp för mina njurar men att det inte var någon större fara att de var på väg att lägga av. Lite medikamenter, så skulle allt vara ok.

Nuvarande läkare pratar obegripligheter om värden hit och värden dit. Hon höjde medicinen för njurarna och ville ta nya prover. Jag har tagit prover en gång i månaden hela sommaren och begriper egentligen ingenting. Det verkar inte vara samma prover som tas heller.

Jag låter dem hållas. Är det något som de vill åtgärda hör de väl av sig.

Du skulle behöva en syrra som är syrra på medicinavdelningen. Jag har min biologiska syrra som håller stenkoll på sånt där åt mig och hon har hjälpt mig jättemycket med prover hit och dit och varför. Utan henne hade jag nog inte heller orkat.

*kl*

Jag måste bara gnälla lite över hur jävla nöjd o glad jag är med mitt liv just nu.
Alltid retar det någon. :sneaky:

:D

Gnäller över att sambon har mognadsnivå som en treåring ibland :cautious:
Jag frågade om det har dött ut att vi hjälps åt på kvällen med att få ordning (det blir ju rätt rörigt med leksaker, skor osv överallt), bemöttes med ett snäsigt "vadå?!"
Fick ju då förklara att det var disken och att plocka undan jag syftade på. Förutsatte ju att det var självklart men tydligen inte.
Fick ett surt och snäsigt "ameh! jag har faktiskt också kommit ner och det varit disk kvar:mad: " (efter att ha nattat barn då)

:meh: moget, verkligen jättemoget :banghead:
Diskutera saken på ett vuxen nivå istället tack.

kl

Hade svårt att somna inatt, gav upp och löste lite korsord och blev trött men kunde ändå inte sova så såg tv till typ 5.30 och till slut kunde jag sova. Låg och drog till 15.30 idag :( hela dan borta igen. Varför kan jag inte få vara pigg på dagarna som i söndags? :(

Samma här, men nu har jag fått tid till en doktor!!
En bra förhoppningsvis. Hoppas denne är läskunnig :)
Nu ska jag hem och laga mat åt dotra.
Köttbullar och strips. Ska laga nåt med köttfärs imorrn, men har inte bestämt vad :)

*kl*

Mitt skitliv. Har verkligen inget vettigt att leva för. Låter klyschigt, men jag är så sjukt misslyckad både privat och "professionellt". Vill verkligen undvika att bli bitter men är redan försent. Hade jag inte haft släkt odyl att ta hänsyn till hade jag troligen avslutat det hela.

Nä nu blir jag ledsen på riktigt:(
Förstår att du sörjer din far, det är som ett nålsöga man ska ta sig igenom, men försök kämpa på och hitta tillbaka på nåt sätt.

Tänker på dig!

Känner likadant just nu om att livet är skit.
Jag har dock min dotter men med tanke på vad så kan allt hända där och då vet jag inte vad jag gör faktiskt.

Mitt skitliv. Har verkligen inget vettigt att leva för. Låter klyschigt, men jag är så sjukt misslyckad både privat och "professionellt". Vill verkligen undvika att bli bitter men är redan försent. Hade jag inte haft släkt odyl att ta hänsyn till hade jag troligen avslutat det hela.
Jag vet att man får gnälla och man får må dåligt, men ärligt talat, du är ju stentuff!! Jag bara älskar att titta i bildtrådarna när du lägger in dina bilder på kläder och outfits. Jag verkligen beundrar dig för hur snygg du är och hur väl du klär dig.

Och snacka om att kunna hitta fynd på second hand!! Du är ju helt fenomenal på att hitta snygga märkesgrejer för inga pengar alls.

*kl*

Mitt skitliv.
Men vänta litet nu....
Har du ont någonstans?
Har du ekonomiska problem?
Är du arbetslös och bostadslös?

Vad har du för krav på hur ett liv skall vara?
Och varför då?

Du behöver göra något som du tycker om att göra.
Nu, på en gång och med det samma.
Titta på film, lyssna på musik, gå på konstutställning, museum eller vad det nu kan vara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
680
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 096
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka