Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså. Jag orkar inte bry mig.
Av det jag hittills fått veta är inget av detta något jag kan påverka. Jag låter dem ta sina prover och behöver någon medicinering ändras så får de väl fixa det. Orkar inte gå och fundera och ängslas över något jag inte begriper och inte kan göra något för att förändra!!
Förra läkaren - som jag träffade för årliga kontroller - sa förra året att jag behövde medicinsk hjälp för mina njurar men att det inte var någon större fara att de var på väg att lägga av. Lite medikamenter, så skulle allt vara ok.
Nuvarande läkare pratar obegripligheter om värden hit och värden dit. Hon höjde medicinen för njurarna och ville ta nya prover. Jag har tagit prover en gång i månaden hela sommaren och begriper egentligen ingenting. Det verkar inte vara samma prover som tas heller.
Jag låter dem hållas. Är det något som de vill åtgärda hör de väl av sig.
Man måste inte vara lyckad, det räcker att bara vara.*kl*
Låter klyschigt, men jag är så sjukt misslyckad både privat och "professionellt".
Jag vet att man får gnälla och man får må dåligt, men ärligt talat, du är ju stentuff!! Jag bara älskar att titta i bildtrådarna när du lägger in dina bilder på kläder och outfits. Jag verkligen beundrar dig för hur snygg du är och hur väl du klär dig.Mitt skitliv. Har verkligen inget vettigt att leva för. Låter klyschigt, men jag är så sjukt misslyckad både privat och "professionellt". Vill verkligen undvika att bli bitter men är redan försent. Hade jag inte haft släkt odyl att ta hänsyn till hade jag troligen avslutat det hela.
Man måste inte vara lyckad, det räcker att bara vara.
Men vänta litet nu....*kl*
Mitt skitliv.