Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ont i magen och har kväljningar. Sviterna av att äta fiberfritt och få tvärstopp i tarmarna.
Är ordinerad att dricka 3-4 liter under det här dygnet och undrar hur det ska gå i det här tillståndet.

Min TV behöver pensioneras, det tar 25 minuter att starta den. Jag har pengar till en ny men vill spara dem till några andra saker. TV:n funkar ju när den väl startat...:angel:

Känner mig lite sur över att jag lagt en hel (långtråkig) kväll på jobbet på den här fina skapelsen av nogrannt uppställda balanserade häftstift och nu inser att jag måste någon gång riva den.....
10422134_10152801993116472_4912461470911797629_n.jpg

Jag har varit ängslig idag så har inte kunnat äta ordentligt. Blev bjuden på restaurang men fick inte i mig ens hälften av maten så känner mig lite otacksam...när man blir bjuden på mat ska man väl inte lämna mer än hälften? Fick dessutom Ramlösa Citron som smakade diskmedel.
Hade bara ätit en banan innan så var absolut inte mätt. Varför tappar jag matlusten så där? :(
*gnällig*

Kram @Linda8142
Vet hur det är. Det händer att jag med tappar matlusten i perioder av oro.

Mitt gnäll idag. Känt mig oerhört negativ till det mesta. Samt börjat få ont i fötterna igen:meh:

Jag vill gnälla av mig om att jag är otroligt trött och less på att inte kunna sova om nätterna för att jag är livrädd för att få hjärtstopp i mitten av natten och inte vakna upp. Och sen också trött på att hela kroppen, plus bröstet, gör ont om dagarna när jag är aktiv :(

Hur har det gått?
Tack för omtanke!

Jo de var ett rent helvete. Gjorde fruktansvärt ont och de höll på i en hel timme. Inget lugnande och jag bet ihop och klarade mig utan smärtstillande. Min skjuts bröt armen i förrgår så jag fick lov att köra själv. Smärtlindring och lugnande skulle omöjliggjort hemfärd för egen maskin. Det blev en del hyperventilerande....

Men precis som jag anade så hittades ingenting. Allt såg prima ut.

Nu är alla undersökningar avklarade om jag fattat rätt. De har inte hittat nån förklaring och jag är fortfarande skruttig. :(

Tack för omtanke!

Jo de var ett rent helvete. Gjorde fruktansvärt ont och de höll på i en hel timme. Inget lugnande och jag bet ihop och klarade mig utan smärtstillande. Min skjuts bröt armen i förrgår så jag fick lov att köra själv. Smärtlindring och lugnande skulle omöjliggjort hemfärd för egen maskin. Det blev en del hyperventilerande....

Nu är alla undersökningar avklarade om jag fattat rätt. De har inte hittat nån förklaring och jag är fortfarande skruttig. :(
Vad jobbigt :(:(

Tack för omtanke!

Fy tusan :( Verkligen maximal otur med allting! Hoppas verkligen att du slipper fler smärtsamma och jobbiga undersökningar nu och att de kommer på vad som felas dig så att du får hjälp.
Kramar!

Min stackars telefon dog igår = måste köpa en ny = :down:

Men telefonlös går ju inte att vara, så det är bara att investera det :wtf:

Min depression. Den gör allt annat jag har att gnälla över svårare att hantera.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
681
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 113
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form