Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur har det gått?koloskopin på fredag.
TackKram @Linda8142
Vet hur det är. Det händer att jag med tappar matlusten i perioder av oro.
Tack för omtanke!Hur har det gått?
Vad jobbigtTack för omtanke!
Jo de var ett rent helvete. Gjorde fruktansvärt ont och de höll på i en hel timme. Inget lugnande och jag bet ihop och klarade mig utan smärtstillande. Min skjuts bröt armen i förrgår så jag fick lov att köra själv. Smärtlindring och lugnande skulle omöjliggjort hemfärd för egen maskin. Det blev en del hyperventilerande....
Men precis som jag anade så hittades ingenting. Allt såg prima ut.
Nu är alla undersökningar avklarade om jag fattat rätt. De har inte hittat nån förklaring och jag är fortfarande skruttig.![]()
Tack för omtanke!
Jo de var ett rent helvete. Gjorde fruktansvärt ont och de höll på i en hel timme. Inget lugnande och jag bet ihop och klarade mig utan smärtstillande. Min skjuts bröt armen i förrgår så jag fick lov att köra själv. Smärtlindring och lugnande skulle omöjliggjort hemfärd för egen maskin. Det blev en del hyperventilerande....
Men precis som jag anade så hittades ingenting. Allt såg prima ut.
Nu är alla undersökningar avklarade om jag fattat rätt. De har inte hittat nån förklaring och jag är fortfarande skruttig.![]()
Ta bort dem som vänner.Jag avskyr och vill gnälla lite på folk som delar idioti på Facebook. Exempelvis "Dela detta om du hatar cancer" eller "jag vet att endast 3% är modiga nog att dela detta inlägg".
Alltså va? FUFUFUFUFUFUFUFU