Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom jag inte fick tag i ngn villig hobbykirurg har jag fortfarande kvar mina fötter. Och de gör ont. Kommer fan inte kunna röra mig imorgon. FML.
Något som också är irriterande är att jag har en jävla acneböld i pannan. Jag är gammal, jag har rynkor. VARFÖR är jag drabbad av detta? Känner mig inte ett dugg ungdomlig, bara bitter. Kunde väl ha fått något mer attraktiv ungdomlig egenskap än just acne på ålderns höst???

Och nu ringer de från nåt indisktalande ställe och börjar babbla om min computer. På mitt fasta telnr som jag nästan aldrig använder eller uppger. Varje dag denna vecka. Jag upplyser de om att jag inte har nåt problem och lägger på.:devil:
Joho! Du har visst problem! De vet det där bättre än du för de har koll på alla datorer i hela världen och ringer direkt när man får problem för de är så hjälpsamma och vill bara vara snälla!
:sneaky:

Vaknar och känner mig jättedeppig!
Har nog ingen orsak, men känner mig väldig irriterad på allt och tycker synd om mig själv!
Och min egen självömkan får mig att må ännu sämre....

Min rygg jäklas idag.
Har kotkompressioner mellan skulderbladen och i ländryggen, men just idag har det mellan skulderbladen bestämt sig för att kännas extra mycket :cautious:

Idag hade jag möjligheter att flexa ut lite tidigare.
Och så ösregnar det... skrutt!
Det är ju ingen vits att sluta tidigt när det regnar.

Usch,jag var så irriterad,uttråkad och rastlös så jag fick lov att klämma i mig massa choklad. Då blev jag ännu mer irriterad,för det var ju tamefan helt jävla onödigt! :banghead:

Nu mår jag illa också. :yuck:

Måste också diska :mad: Men inte så lätt med gips på högerarmen och halva handen pga bruten handled....
Kanske soppåse på armen liksom när jag duschar :p
Soppåse med eltejp runt är klart billigare än 5 st för 99kr som är gjorda för problemet! Så trött på att inte klara något.

Kan jag inte få hitta en karl som är en fena på att laga mat, som fixar god och nyttig mat till mig 3-4 ggr om dagen?

Edit: Han ska vara snäll, snygg och rik också. Det är allt jag begär. :angel:

Mensvärk från helvetet, feber, bihåleinflammation, huvudvärk,,hosta, ont i halsen och inte fan kan man äta värktabletter heller :banghead:
Man är ledig 3 ynka dagar på hela sommaren och de SKULLE spenderats på hästryggen och jordgubbarna skulle jag proppa i mig för att det är midsommar. Men icke då nu ska jag vara ett smaklöst zombie-snor-pestförkylnings-monster med förmågan att snora i regnbågens alla färger.

JAG ÄR MISSNÖJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så förjordat trött. Jag borde (läs måste) börja städa inför morgondagen. Hur får en lite extra energi? Finns det något knep?

Jag är så äckligt jävla trött på att jag är den där personen som det går utmärkt att bjuda in när något ska fixas eller som funkar fint att umgås med på dagsturer till tävlingar och veterinärbesök som ingen annan vill följa med på. Men som liksom bara inte är rolig nog att bjuda in på fest eller bara för att umgås med... :turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
680
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 105
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur