Bukefalos 28 år!

Gnislar tänder?!

Shimzy

Trådstartare
min lilla vovva gnislar tänder ibland? varför? å är det farligt?
jag brukar fya henne för de kan ju inte vara bra för tänderna..men de verkar inte som om hon fattar vad hon har gjort för fel..
hon gör det inte vid något speciellt tillfälle..tror jag inte som jag har lagt märke till ialllfall..
 
har hon något bettfel? är du säker på att hon gör det med vilje? jag tror inte det är så schysst att fya henne om hon inte kan hjälpa det...
 
det verkar som om hon gör det då man skall tycka synd om henne.. typ när ingen bryr sig om henne å så..
nä hon skall inte ha ngt fel vad jag vet..vet gjorde en snabbtitt en gång men ingen riktig undersökning.. :crazy:
kanske får kolla upp det..
 
ja du kan ju i alla fall ringa och höra om det är farligt. annars tror jag att du ska strunta i att hon gnisslar. lycka till!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Norma
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
35
· Visningar
5 995
Senast: pepp
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 408
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp