Bukefalos 28 år!

Gnislar tänder?!

Shimzy

Trådstartare
min lilla vovva gnislar tänder ibland? varför? å är det farligt?
jag brukar fya henne för de kan ju inte vara bra för tänderna..men de verkar inte som om hon fattar vad hon har gjort för fel..
hon gör det inte vid något speciellt tillfälle..tror jag inte som jag har lagt märke till ialllfall..
 
har hon något bettfel? är du säker på att hon gör det med vilje? jag tror inte det är så schysst att fya henne om hon inte kan hjälpa det...
 
det verkar som om hon gör det då man skall tycka synd om henne.. typ när ingen bryr sig om henne å så..
nä hon skall inte ha ngt fel vad jag vet..vet gjorde en snabbtitt en gång men ingen riktig undersökning.. :crazy:
kanske får kolla upp det..
 
ja du kan ju i alla fall ringa och höra om det är farligt. annars tror jag att du ska strunta i att hon gnisslar. lycka till!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 259
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 550
Senast: Blyger
·
Hundträning Jag har på skoj försökt gå Tilda att hjälpa till att hitta kantareller när vi är ute. Hon verkar fatta grejen någorlunda, hon är bra på...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp