Jag vill bara skriva här till er som kanske har läst mina inlägg och så. Men ja jag ville bara skriva god jul till er och att jag hoppas att ni hade en jätte bra dag igår och var med era familjer eller nån som ni tycker om och så. Och att ni hade god mat och fick nån fin jul klapp och allt sånt :heart
Och vill skriva till den som skickade en sak till mig förut tack så jätte jätte mycket ❤️ Jag vet inte ifall du vill att jag ska skriva ut det här men hoppas att du iallafall vet att jag menar dig. Det var jätte snällt och jag blev jätte rörd att du skickade allt det till mig ❤️
Min jul har varit jätte jobbig men det är nog inte så o väntat. Men jag ska inte skriva om det.
Men ja somsagt så jag hoppas att ni har en bra jul och att ni kan vara ute och göra nåt kul ifall ni också har snö nu. Jag saknar iallafall jätte mycket att rida ut och galoppera i snön och att åka pulka och massa såna saker. Så ni som kan det hoppas jag att ni gör det och har jätte kul!
DSC_0667.JPG
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 393
L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 233
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
Svar
16
· Visningar
1 091
Senast: zuli
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp