Jag önskar er alla här på Bukefalos en riktigt God Jul!
julgran.gif
Försök gärna tillbringa så lite tid som möjligt här under julhelgen ;)

julborder.gif


Ta väl hand om varandra och om era hästar och andra djur.
 
Sv: God Jul!

GOD JUL och ha några riktigt lugna och sköna dagar med familjen!




Tack för att du har skapat den här sidan!
 
Sv: God Jul!

GOD JUL och när ni är mätta och som jag småfeta efter julen (försök) kliv in i nyårsstassen och ha ett gott nytt år med ;)

(*bildkapning här med*)

a020.gif
 
Sv: God Jul!

Detsamma! :)

Hoppas alla får det roligt med familj o vänner :smirk:
 
Sv: God Jul!

Önskar dig detsamma Gunnar!!! Njut av trevligt umgänge och skänk en tanke till de som jobbar, är ensamma och sjuka medmänniskor och djur.

God Jul alla!!!
 
Sv: God Jul!

God Jul till Gunnar som står ut med oss år ut och år in. Vill även skicka en julhälsning till er alla andra som håller till här och som förgyller ens dagar.
 
Sv: God Jul!

God jul Gunnar och tack för all tid du lägger ner på detta underbara forum! Önskar alla övriga på detta forum en riktig god jul, ät massor av julmat, ta det lugnt och njut.
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
939
Senast: Otherside
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 507
Senast: sjoberga
·
  • Artikel
Hästnyheter På Smedstad ridsportcenter testas just nu en ny behandlingsform. Genom att tillbringa tid i stallet tillsammans med hästar ska ångest...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp