Jag önskar er alla här på Bukefalos en riktigt God Jul!
julgran.gif
Försök gärna tillbringa så lite tid som möjligt här under julhelgen ;)

julborder.gif


Ta väl hand om varandra och om era hästar och andra djur.
 
Sv: God Jul!

GOD JUL GUNNAR
och alla andra också för den delen :p
 
Sv: God Jul!

God Jul och tack för världens bästa webbsida. Sitter här 7 på morgonen eftersom familjen sover och hästarna ändå måste få sin frukost. Det är ju ingen ide att lägga sig igen för de vill ju ut i hagen efteråt. Men jag skulle inte byta. Det är så mysigt när de gnäggar när mattanten kommer. Om någon annan fodrar så ligger jag och är vaken och undrar hur de mår:smirk: Hoppas alla får en lugn jul.
 
Sv: God Jul!

God jul önskar jag Er alla.
Sitter oxå här efter att nyss kommit hem från julottan. Tur man bor bredvid kyrkan så man inte behöver gå upp förrän en halvtimme innan:angel:

Ha en underbar fortsättning på julen:love:
 
Sv: God Jul!

*KL*

God fortsättning på er allihop, hoppas ni hade en trevlig julafton igår och får en massa underbara dagar framöver 2007
 
Sv: God Jul!

God Jul och Gott Nytt År du mé!!! Det har verkligen varit underbart att vara här!!!! Älskar Bukefalos så så mycket!!!!!!! Tack för ett underbart år här!!!:bow: :bow: :bow: :rofl: :rofl: :bump:
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
939
Senast: Otherside
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 508
Senast: sjoberga
·
  • Artikel
Hästnyheter På Smedstad ridsportcenter testas just nu en ny behandlingsform. Genom att tillbringa tid i stallet tillsammans med hästar ska ångest...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp