Jag önskar er alla här på Bukefalos en riktigt God Jul!
julgran.gif
Försök gärna tillbringa så lite tid som möjligt här under julhelgen ;)

julborder.gif

Ta väl hand om varandra och om era hästar och andra djur.

Sv: God Jul!

God Jul och tack för världens bästa webbsida. Sitter här 7 på morgonen eftersom familjen sover och hästarna ändå måste få sin frukost. Det är ju ingen ide att lägga sig igen för de vill ju ut i hagen efteråt. Men jag skulle inte byta. Det är så mysigt när de gnäggar när mattanten kommer. Om någon annan fodrar så ligger jag och är vaken och undrar hur de mår:smirk: Hoppas alla får en lugn jul.

God jul önskar jag Er alla.
Sitter oxå här efter att nyss kommit hem från julottan. Tur man bor bredvid kyrkan så man inte behöver gå upp förrän en halvtimme innan:angel:

Ha en underbar fortsättning på julen:love:

*KL*

God fortsättning på er allihop, hoppas ni hade en trevlig julafton igår och får en massa underbara dagar framöver 2007

God Jul och Gott Nytt År du mé!!! Det har verkligen varit underbart att vara här!!!! Älskar Bukefalos så så mycket!!!!!!! Tack för ett underbart år här!!!:bow: :bow: :bow: :rofl: :rofl: :bump:

Liknande trådar

Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 381
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 225
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
443
Senast: animalasia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Linda ben
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur