Godkända för tävling ??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 885
N

Notorius

Är Hööks Nubuck stövlar godkända för tävling?
De nya, med snörning längst fram och de svarta.

Sv: Godkända för tävling ??

Notorius skrev:
Är Hööks Nubuck stövlar godkända för tävling?
De nya, med snörning längst fram och de svarta.

Ingen som vet ? :(

Vet inte säkert, men det borde de ju vara. är ju ridstövlar och får man tävla med chaps utan fransar och vanliga stövlar med snörning så borde man ju få använda dem..
Ring hööks och fråga vettja!

Smart du är :) Ska göra det omedelbart

De svarta borde du få tävla med men jag vet inte hur det är med de bruna med snörning hela vägen. Ring och fråga.

jag har tävlat i bruna graningestövlar i mocka och det har aldrig varit någon som tjaffsat, det skulle vara för att det är snörning på dedär då...

Jag mailade Hööks, de visste inte om de var godkända och sa att jag skulle kolla TR, men nu har inte jag TR, nån som har det som kan kolla :angel:

Oooo, vilken överraskning att Hööks inte kunde svara på den frågan... :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
408
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 329
Senast: Silje
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Zpunk
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025