Bukefalos 28 år!

göra egna låtar.

C

ciccis

hejhej.
jag undrar om ngn vet hur man får tag på melodier om man ska göra egna låtar ? (:
 
Sv: göra egna låtar.

ehrm.... ingår det inte att göra melodierna också när man gör låtar....
 
Sv: göra egna låtar.

Garageband i iLife för Mac innehåller massa loopar som man kan använda sig av för att göra en egen låt. Skitkul att leka med!

Har du PC vet jag dessvärre inte vart du kan hitta något.

/Jonaz
 
Sv: göra egna låtar.

Trodde jag också! Melodin är ju skelettet, sen så tar man låten man skrivit till repan och så lirar man natten lång med bandet! (Jag är fd. musiker, men skriver fortfarande låtar)
 
Sv: göra egna låtar.

Jag har ett program som heter FruityLoop, tror jag, som en kompis installerade på min dator för hundra år sen :). Jag har aldrig provat det dock :p.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
23 700
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 458
Senast: tuaphua
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 217
Senast: warg
·
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
887
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp