Göra egna pannband!

carriemma

Trådstartare
Nu vill jag att alla ska ta en funderare och ta fram sin allra bästa kreativa sida :confused: Har du gjort ett eget pannband till din häst eller har du en idé?
Jag tycker om att sticka ut lite och jag tycker också att många pannband man köper kan vara ganska tråkiga:crazy: Därför vill jag ha huuuuuuur många förslag på pannband som helst! Jag ska göra pannband av mina hästars svansar (bara en pytteliten del såklart!) och jag har gjort av mässingtråd. Låt fantasin flöda!
Här är mitt metall pannband -jag lovar, det skaver inte eller något sådant om ni undrar! http://carriemma.horseworld.se/wp-content/uploads/sites/6151/2013/11/pannband.jpg
 

Liknande trådar

Foder & Strö Såg en artikel på Hippson om en slags "grazing box" och tänkte om det är någon här som har erfarenhet av liknande slowfeeding-lösningar...
Svar
8
· Visningar
3 550
Utrustning När hästen ser ut så här efter en dag i hagen börjar man fundera på det här med skydd i hagen Hon åkte nästan på lymfangit pga alla...
2
Svar
25
· Visningar
5 201
M
Hästmänniskan Har fått möjligheten att rida en helt underbar häst, som dock är rätt bökig att rida, hon är en riktigt bestämd dam som inte alls gillar...
2
Svar
28
· Visningar
2 328
Senast: mickiss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp