Bukefalos 28 år!

Göra hinderstöd?

C

Challan

Ja, hur gör man sånna, billigt menar jag då, brukar i vanliga fall använda typ hinkar och liknande som hinserstöd men det funkar inte i längden för det blir ju bara låååga hinder.
men vet niu något exempel på hur man lätt kan göra dulgiga hinderstöd. behöevr inte vara särsklit snygga.... :)
 
Det enklaste är ju att köpa 95x95 "plankor" men det blev billigare att köpa två 40X95 och spika ihop så vi gjorde det. Att bygga fötter är lite pyssligt men inte så svårt...
Bomhållare köpte vi.
 
Jag fick tips före sommaren (tror jag) här på Buke med ritning och allt. Sök på hinderstöd så hittar du den. Dom blev kanonbra! Virket låg redan hemma och skräpade.
 

Liknande trådar

Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
1 815
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
853
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 470
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp