Göra rent plattor på gård?

Och sa har sag det ut dar jag rakade komma lite narmare an en dm :o

IMG_4267 2.JPG
 
Och dar sitter kameran for visa att det finns kameror har ... forhoppningsvis hjalper det sa det inte blir nagon mer grafitti.
Har far man brev (eller en pahalsning av en vanlig polis) som ber en ta bort grafittin inom 2 (tror jag det ar) veckor. Man kan alltsa inte lamna det som det ar, vilket jag tycker ar bra, men det ser ju ocksa till att man maste halla reda pa vad som hander pa utsidan.

Nu maste det torka innan jag lagger pa mer stain dar jag rev av ytlagret av plankorna ...
IMG_4273 2.JPG


IMG_4273 2.JPG
 
Hur såg det ut o. 14 dagar?

Menar du, "Hur sag det ut efter 14 dagar?"
I sa fall kan jag inte svara pa det da jag tog bilden i gar precis efter att jag var klar och det var jatte blott. Om ett par dagar ska jag "stain" (olja? betsa? whatever) hela staketet pa utsidan igen, sa forhoppningsvis blir det ingen storre skillnad nar det ar klart.
 
Menar du, "Hur sag det ut efter 14 dagar?"
I sa fall kan jag inte svara pa det da jag tog bilden i gar precis efter att jag var klar och det var jatte blott. Om ett par dagar ska jag "stain" (olja? betsa? whatever) hela staketet pa utsidan igen, sa forhoppningsvis blir det ingen storre skillnad nar det ar klart.
Nä för det brukar blöda igenom särskilt om det är typ tusch. Varje vecka skickar vi tillbaka gods till kunderna för de kladdat på det... hur du än gör gör att ta bort det kommer det tillbaka om 14 dagar.
 
Nä för det brukar blöda igenom särskilt om det är typ tusch. Varje vecka skickar vi tillbaka gods till kunderna för de kladdat på det... hur du än gör gör att ta bort det kommer det tillbaka om 14 dagar.

Det har kommer inte tillbaka da jag, med hogtrycks tvatten, har "slipat" av ytskicktet pa traet dar fargen spreyats pa. De flesta grafittis ar spreyade med en "enamel" baserad spray paint da det ar det ar den spray farg som torkar fortast ... och dessutom ar svarast att fa bort.
 
Det har kommer inte tillbaka da jag, med hogtrycks tvatten, har "slipat" av ytskicktet pa traet dar fargen spreyats pa. De flesta grafittis ar spreyade med en "enamel" baserad spray paint da det ar det ar den spray farg som torkar fortast ... och dessutom ar svarast att fa bort.
Ok. Får hälsa chefen vi får köra med högtryck...
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
896
Senast: warg
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 699
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 721
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp