Bukefalos 28 år!

Gött med värmen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu tror jag att jag kan hänga in vinterjackan igen i garderoben. Äntligen. Sovit 11h, helt otroligt. Och är ändå inte pigg, men bättre. Kemisk smak i munnen av tabletten. Märker att jag orkat mer denna veckan. Varit gladare och orkat. Visst, har behövt vila efter jobbet men inte somnat. Så behövde jag jobba 14 h en dag och det är inte bra för orken. Då somnade jag i bilen mellan två möten, tur det var en timmes bilfärd emellan.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 896
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 183
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 428
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp