JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
marto
Startdatum
Startdatum
14 Apr 2008
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
224
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
6
7
8
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
36 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 521
Hund
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 106
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 270
Hund
Atletix
Hästvård Jag har gett mina båda ponnyer och faktiskt inte märkt någon skillnad alls på dem, varken den heta lite stressade ponnyn eller på den...
sassiball
Alldeles nyss
Svar: 263
Visningar: 25 384
Vård
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag har MH Estelle och har rätt korta ben. En får med kil så den har jag i och ändå blir det ett veck bakom knät. Dock inget som stör...
Fiorano
1 minut sedan
Brodd och skydd?
Utrustning Min lilla welsh mountain ska gå Sugar Cup i fälttävlan i helgen.
Hade ni broddat?
Och hur skyddar jag bäst mot brodd-tramp? Boots fram...
Thera
6 minuter sedan