R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men det är ändå roligt. Av nån jävla anledningen får jag Arga snickaren som säljer verktyg, särskilt när jag öppnar genustrådar@mandalaki fast annonserna baserar väl på din internethistorik? "min" annons i denna tråden är Teliareklam nämligen...
Eller så kan du hyra in @Barret . Brukar se ut så här:Bra idé!
För min egen del tänker jag mig någonting åt det här hållet:
![]()
Jag tror bestämt att @micaelathegreat är the queen of avatars faktiskt.Håller såååå med![]()
Kommer det inte att se ut som en lite mer än lovligt cheesey MacBeth-föreställning när vi kommer dragandes med våra träd?Eller så kan du hyra in @Barret . Brukar se ut så här:![]()
Min webbläsare vill att jag ska dra till hecklafjäll medels något holländskt flygbolagÄr du säker? Menar du att din webbläsare skulle hitta på?![]()
Min webbläsare säger att jag vill ha designkläder, den känner mig så bra!![]()
Min webbläsare vill att jag ska dra till hecklafjäll medels något holländskt flygbolag
Äsch då
Jag dog just lite. Har inte läst hela, måste hämta andan mellan varven.
http://www.genusfotografen.se/?p=5876
Hoppas hoppas hoppas att det är fejk. Alltså inte att genusfotografen är det, utan sajten det handlar om.
Min webbläsare vill att jag ska dra till hecklafjäll medels något holländskt flygbolag
Jag känner mig förvirrad. Jag hoppade in i duschen men hade glömt att jag packat ner duschtvål och schampo i resväskan. Därför tog jag det som fanns på badkarskanten vilket var en Axe och på baksidan så står det "Unlimited female attension".
Kommer jag ha ett gäng kvinnor efter mig resten av kvällen nu?
Jag tycker den visar ett oerhört cyniskt och obehagligt utnyttjande av barn för politiska syften. Förvånar mig att seniorer här gillar sådant.Ööh, bröllopsfotografen, några kids här har nåt att säga dig (och resten av världen)
http://www.upworthy.com/nothing-mor...-bomb-except-the-words-that-come-after?c=ufb1
Eller så kanske jag i sömnen googlar spanska sajter där man kan köpa fruar? Och spansk "bikini-tv" med "las chicas mas sexy".
Din webbläsare verkar känna dig ypperligt väl![]()