Google AdWords

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Spider84
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 700
S

Spider84

Jag försöker få till en annons i Google AdWords, vilket går bra i sig, men jag kan inte logga in.
Jag har ett Google konto, men får detta som besked när jag försöker logga in:

"Du har loggat in på Google-konton med e-postnamnet ...@....se och ditt Google-kontolösenord, men detta är inte någon giltig AdWords-inloggning. Om du är AdWords-annonsör kan du försöka logga in med e-postadressen och lösenordet för AdWords."

Men jag hittar ingenstans vart jag kan skapa ett konto för just AdWords...är jag helt blind?

Sv: Google AdWords

Har mailat dom, men det lär väl ta en evighet innan de fattar vad jag menar...
Sen kan man ju inte ringa eller chatta heller och maila fram och tillbaka tar sin lilla tid och jag vill gärna få in det hela...igår (när jag började med det). :crazy:

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 091
Senast: lirco11
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 035
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 687
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 866
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka