Google Chrome

WhoIsItAgain

Trådstartare
Jag kommer med mitt Chrome inte in på sidor med https:, tex kan jag inte öppna hotmail eller swedbanks sidor. Google.com funkar allt UTOM google maps.

Det som sker är att det bara laddar och laddar men sidan kommer aldrig upp.

Växlar jag till Internet Explorer funkar det utmärkt. Problemet är sedan senaste uppdateringen till Explorer 9,0 (tror jag det var) så är Explorer så lååååångsamt. Var det inte före.

Till saken hör också att allt har funkat med Chrome men gör det inte nu längre. Jag har inte medvetet ändrat på någon inställning men antar det har med det är göra.

Nån som kan detta?

Sv: Google Chrome

Jag hade problem förut med Chrome på alla sidor med "logins" det försvann när jag uppdaterade till Windows 7..

Använd Mozilla istället. Vet fler som har haft tjaffs med att visa lite allt möjliga sidor i Chrome.

Alla sidor är inte kompatibla med alla browser, det är något man får leva med. De mesta fungerar i IE. Chrome är snabbt i synnerhet när det gäller java men det är en hel del som inte funkar.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka