Gör en hemsida åt en förening

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare pentium
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 108
P

pentium

och nu ska jag av olika anledningar sluta med det. Jag har kodat själv och lagt ner åtskilliga timar på detta projekt. Nu ska en annan person ta över som aldrig har hållit på med detta. Jag tror inte jag kommer att orka lära upp den från grunden utan skulle vilja ha tag i nått program som kan hjälpa denna person. Typ Dreamweaver eller liknande, helst ska det vara gratis eftersom klubben inte kommer att köpa in nått sådant. Någon som vet om det finns ??

Sv: Gör en hemsida åt en förening

Tack jag har redan talat om för dom att det är en jättebra funktion, men det duger tydligen inte. Jag vill inte bara lämna de i sticket men har verkligen ingen lust att lära upp dom heller. Får se hur vi löser det.

Dom har ju alternativet där.
Borde vara det enklaste sättet, då kan dom ju ha flera som skriver där, ansvarig för olika grenar eller dyl
DW kostar från 6400 (från adobe), det brukar ju inte vara poppis att köpa

varför skall någon som saknar sakkunskap använda det?
varför har ni inte ett csm som är webbaserat? typ n2 som är gratis och väldigt lättanvänt när det väl är uppe?

att sitta o skriva manuellt med html-format är väldgt förlegad metod som de flesta nog lämnade för snart 10 år sedan.

om n2 och asp.net känns för svårt så är ju wordpress väldigt enkelt och smidigt, lätt att skapa användare med olika behörighetsnivåer. Det behövs ingenting egentligen för att kunna installera o köra det.. bara packa upp o läsa manualen och ladda upp på servern så sköter det sig själv... alla inställningar o text osv fylls i på webben.. enkelt att importera databaser från andra applikationer också rakt in i wordpress.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
177
· Visningar
22 757
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 812
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 908
Senast: Liran
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 711
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka