Göra hemsidor åt andra!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare kentflikkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 820
K

kentflikkan

Jag tycker det är väldigt kul att göra hemsidor och till hösten ska jag börja en kurs i webdesign.
men hur ska man få tag på hemsidor att göra åt andra? ska man annonsera lr så? bara undrar hur ni som gör hemsidor åt andra gör!

Svågerpolitik. :D Det funkade i ett fall. (300 kr. i timmen)

När det började bli tal om att få igång ridklubbens hemsida igen, höll jag mig framme, och erbjöd mig. Till slut blev det så, att jag blev ensam ansvarig. (Idéellt)

Se till att synas, utöva påtryckningar, och visa intresse, så är det alltid någon som hakar på. :) Visa gärna att du har något att komma med också - gör en portfolio, skaffa referenser, hänvisa till sajter som du gjort, o.s.v.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 245
Senast: Anna-Bella
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: __sofia__
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka