Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året!

Det viktigaste som hänt under 2007 på Bukefalos är nog bytet till ett helt eget radannonssystem.
Antalet radannonser har ökat mycket snabbt sedan starten för tre veckor sedan. Under denna period har det även skett ett antal förbättringar av annonssidorna med hjälp av era synpunkter. Förbättringar kommer även ske fortlöpande under 2008.

Övriga delar av Bukefalos kommer även få en del nya och utökade funktioner, den första större förbättringen blir troligast på forumet under tidig vår.

Precis som tidigare år har 2007 inneburit fler diskussionstrådar, fler nyheter, fler medlemmar/besökare, fler länkar och fler bilder än något år tidigare.
Möjligen har antalet avstängda användare också ökat ;)
Moderatorerna har under året även getts möjlighet att dela ut gula och röda kort, dvs varningar som kan leda till kortare eller längre tids avstängning. Moderatorerna har dock varit ganska försiktiga med att utnyttja detta, kanske för att de flesta skött sig ganska bra :)

Jag vill tacka alla er användare här inne som gör det så pass roligt att lägga all den tid jag lägger på Bukefalos. Framförallt vill jag tacka moderatorerna som är användare här också, men vanliga användare kan man inte kalla dem, snarare otroliga. Utan deras frivilliga, obetalda hjälp hade det nog inte gått att driva Bukefalos. Sidorna hade i varje fall inte varit lika trevliga som de är idag.

Jag ser fram emot ett mycket roligt och givande 2008 och önskar er detsamma!

Ni får gärna fylla på nedan med fler viktiga händelser som jag missat här på Bukefalos under 2007 ;)
 
Sv: Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året!

Jag instämmer i gott nytt år-önskandet och passar på att tillägga att jag hoppas att 2008 blir ett bättre hästår.
Det har varit allt för många olyckor och avlivningar år 2007, hoppas att det nya året för med sig mer tur.
 
Sv: Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året!

Ett Gott Nytt År från mig och alla mina kollegor på Svenska Hovslagareföreningen till Er alla och främst till dig Gunnar som låter vårat yrkesutövande och spridande av god hovvård få en plats på detta forum även om det förekommer ett o annat sömstick:crazy:
 
Sv: Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året!

Jag kan inte annat säga än TACK. Tack, tack, tack, tack. Tack Gunnar, tack moderatorerna, tack alla användare. :love:
 
Sv: Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året!

Tack så jättemycket för det här året, buke är en toppensida! :bow:
Utbytet av den gamla :) smileyn tycker jag är en ganska viktig händelse. :angel: haha
 
Sv: Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året!

Tack Gunnar för ditt otroliga engagemang i att ge oss ett hästforum som fungerar. :bow::love:

Tack alla moderatorer som håller "rent" på forumen.

Tack alla användare för era trevliga, roliga och läsvärda trådar.

GOTT NYTT ÅR
och ett härligt hästår 2008
önskar jag er alla.

/Bengt
 
Sv: Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året!

Gott nytt år:D Tack för du + moderatorerna håller igång sidan :) .

Mvh
Emma
 
Sv: Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året!

Tack för ditt arbete (och tålamod med oss medlemmar) med forumet. En liten hälsning från Skånska Rivieran

MailGottNyttAr3.jpg


God fortsättning
Rolle
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 410
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 542
Senast: Nahar
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 437
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 978
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp