GPA Speed Air

Sv: GPA Speed Air

Svensk ridsport i Kungsbacka vet jag säljer dom!!

haha gör dom. jag måste varit blind är ju typ den enda hästaffären jag handlar i. Men jag har iofs inte varit där på 1 månad.

Den hänger där vid hjälmarna mittemot sadelrummet du vet :p

thinking about it.
Först tyckte jag dom var apfula. men jag har sett fler o fler som har sånna och nu tycker jag dom är riktigt snygga.
Min chef har en sån som han har målat om, så "ögonen" på sidorna är hel svarta och det i mitten är vitt/blått/orange (våra stallfärger)
den är så jävla snygg.

jo det är klart, man vänjer ju sej.... ibörjan tyckte jag vanliga GPAn såg ut som en cykelhjälm, ful o tråkig, men nu har jag ju en själv...:smirk:

sånna fanns på granngården, iallafall här i Norrköping :D

Förstår inte ens hur den kan sälja så pass bra då Titium är den snyggaste av GPA hjälmarna :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
516
Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 149
Senast: Liten
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: DarkInNight
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Sängproblem...
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur