Bukefalos 28 år!

Grafräknare app till ipad

Emiro

Trådstartare
Jag pluggar matte 1c och hittills har miniräknaren på min iPad fungerat bra men nu behöver jag en grafritare.
Måste jag verkligen köpa en sådan eller finns det någon bra app för detta?
Jag har sett att det finns några olika men fungerar de som det ska och vilken ska man i så fall välja?
Det får kosta några kronor bara den fungerar.
 
Jag har inget förslag på app, men tänk på att det är stor risk för att du inte får ha med dig en ipad på proven. Det går ju att använda en sådan till mycket mer än räknare vilket läraren fömodligen inte uppskattar.
 
Jag pluggar matte 1c och hittills har miniräknaren på min iPad fungerat bra men nu behöver jag en grafritare.
Måste jag verkligen köpa en sådan eller finns det någon bra app för detta?
Jag har sett att det finns några olika men fungerar de som det ska och vilken ska man i så fall välja?
Det får kosta några kronor bara den fungerar.
Precis som @Tulip skrev så är det väldigt tveksamt att du får använda en app eller ett program på proven. Annars finns det lite olika varianter men jag kom aldrig överens med dem. ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har länge(!) velat lära mig några olika språk. I dagsläget kan jag bara svenska och engelska ordentligt. Nu finns det ju till synes...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Jag sitter mycket hemmakontoret nu för tiden och leker i Adobes Creative Cloud om kvällarna, och dels är det inte så roligt att sitta på...
Svar
2
· Visningar
615
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
548
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 659
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp