Grannens hundar på vår tomt.

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Glimmer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 11 705
Sv: Grannens hundar på vår tomt.

En hink vatten eller en vattenslang brukar vara effektivt. Hundarna har inte hos dig att göra.
Men jag måste påpeka att dina katter inte har hos grannen att göra heller. Det är dock lättare för din granne att lära katterna det än för dig. Samma medicin till katterna som till hundarna.
Prata med grannen och bed honom/henne att alltid ha en hink vatten i beredskap, och kasta det på dina katter om dom visar sig. Tala också om att du kommer att göra det samma.
Det är både effektivare och trevligare att hjälpas åt än att bråka.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 069
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 514
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka