Grannens hundar på vår tomt.

Sv: Grannens hundar på vår tomt.

En hink vatten eller en vattenslang brukar vara effektivt. Hundarna har inte hos dig att göra.
Men jag måste påpeka att dina katter inte har hos grannen att göra heller. Det är dock lättare för din granne att lära katterna det än för dig. Samma medicin till katterna som till hundarna.
Prata med grannen och bed honom/henne att alltid ha en hink vatten i beredskap, och kasta det på dina katter om dom visar sig. Tala också om att du kommer att göra det samma.
Det är både effektivare och trevligare att hjälpas åt än att bråka.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
675
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 201
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Lite inspirerad av en annan tråd här på forumet som rörde relation till sin partner och hund. Jag är inne på att skaffa hund. Och min...
2
Svar
31
· Visningar
3 407
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 388
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp