Bukefalos 28 år!

Grannens kaniner är på rymmen

cewe

Trådstartare
och grannen gör inte ett dyft för att ens försöka fånga in dom :mad:
Jooo, dom har lämnat burdörren öppen så att kaninerna ska kunna hoppa in igen :grin: Problemet är att de inte är ett dyft tama.
Det är tre st som rymt med det är bara två som synts till på vår tomt.
Grannen som bor emellan oss och kaninrymmar-grannen är vansinniga för alla deras blommor är totalt demolerade (och det är kaninerna det har vi sett)
Dottern ska försöka lura in de vi sett i en fälla, och om hon får tag på dom ska sambon gå över och fråga hur mycket dom kan tänka sig betala för att få tillbaka kaninen (utan att tala om att den är infångad :angel:)
 
Sv: Grannens kaniner är på rymmen

Tycker det låter inte så speciellt snällt måste jag säga, ja skulle snarare be om ursäkt o sen betala de kaninerna har gjort skada påå. Tror inte de hjälper med den plan ni har. :crazy:
 
Sv: Grannens kaniner är på rymmen

Kanske ska förtydliga lite.
OM vi får tag i dom så var ju frågan vad grannen tycker det är värt få hjälp fånga in dom (skämt).
Grannen i mellan oss har varit på dom flera ggr i en månads tid och dom skiter i det fullständigt.
Vi får väl se vilket liv det blir när mellangrannens hund kniper kaninen en vacker dag
 
Sv: Grannens kaniner är på rymmen

Om de inte ens bryr sig om att fånga in kaninerna lär de ju inte betala så mycket för att få tillbaka dem? Om ens nått alls?

Låter nästan som om de hoppas på att grannhunden ska klippa dem om du förstår vad jag menar
 
Sv: Grannens kaniner är på rymmen

stackars oönskade kaniner :(
om ni får tag på dem, hör med ägarna om de ska ha tillbaka dem, annars kanske ni kan hjälpa till att hitta nya hem?
 
Sv: Grannens kaniner är på rymmen

Låter som att dessa stackars kaniner kommer att hamna i ett hundgap snart. Inte sjutton skulle jag pröjsa för att få tillbaka mina djur om dom var på grannes tomt och om dom hade fångat in dom. Jag hade bett om ursäkt och sen se till att de inte hände igen. Och stå för de skador dom har gjort. :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 556
Senast: Mia_R
·
Däggdjur Mina föräldrar bor i ett radhusområde som ligger lite i utkanten av stan och några av grannarna tycker att deras kaniner ska springa...
Svar
11
· Visningar
1 827
Senast: Jeps
·
Hundträning Hej allihopa. Jag behöver be om hjälp. Har suttit och tänkt och försökt förstå men kommer inte fram till något. Kan vara att jag är...
2
Svar
24
· Visningar
2 760
Senast: Migo
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
4 106
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp