Gräsklipparproblem

@aprilmaj: En fråga kvarstår ju innan vi kan säga att vi nått trådens ände: Har gräsklipparen startat?
Nu är gräset klippt - och vet ni vad? Jag körde på samma gamla hemgjorda bensin/olja-blandning :sneaky: Jag har som sagt gjort så förut och när jag hittade en motorsida på nätet som okejade det, så körde jag. Gick bra :)

Men vilken tid det tog; flera timmar :mad: Nu måste jag se till att våga köra åkgräsklipparen nästa gång.

Och titta här, @tanten, vad jag sparade:
https://instagram.com/p/23ylPZvIGT/

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 363
Senast: TeamLundVer
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: Sharpless
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 646
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka