Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fort det slutat ösregna måste jag ut och inspektera! Tack!Japp. Litet svart lock med typ två pluppar på som grepp![]()
Wow!
Ta någon styv metallpinne/blad som du lägger mellan plupparna och så vrider du. Sitter den hårt så är redskap det enda som hjälper.Den lossnar inte... Men nu vet jag att den ska det i alla fall.
Tänkte ta en tång, men det kanske inte är bra?Ta någon styv metallpinne/blad som du lägger mellan plupparna och så vrider du. Sitter den hårt så är redskap det enda som hjälper.
Beror på tång. Kanske kan du använda skänkeln?Tänkte ta en tång, men det kanske inte är bra?
Jag ska alltså inte vrida en åt gången utan båda samtidigt?Beror på tång. Kanske kan du använda skänkeln?
Fast plupparna är ju till för att du ska kunna lägga något mellan dem och vrida.
Förstår inte hur du ska vrida en?Jag ska alltså inte vrida en åt gången utan båda samtidigt?
NU fattar jag! Ska inte säga hur jag tänkteFörstår inte hur du ska vrida en?
Plupparna finns för att du ska ha ett mothåll till ett verktyg. Ungefär som en skåra för en skruvmejsel. Du lägger något mellan plupparna och använder dem för att få grepp om locket.
Lägg t.ex. en fil eller skaftet av en skiftnyckel där och vrid, Då får du grepp, av plupparna.
NU fattar jag! Ska inte säga hur jag tänkte![]()
![]()
Ska jag avslöja det till teknikexperten/mojängmixtraren/prylpularen personifierad? Glöm det!Johodå. Ska du visst, det.![]()
Säg som det är, du försökte skruva på piggarna!Ska jag avslöja det till teknikexperten/mojängmixtraren/prylpularen personifierad? Glöm det!![]()
Säg som det är, du försökte skruva på piggarna!![]()
![]()
Fasen, det är så avancerat allting! Finns det små pluppar, så måste det ju betyda att det är dem en ska skruva på. Hävstånga mig hit och hävstånga mig dit - blahMin enda kommentar är att hävstång, det är en bra grej det![]()
![]()
FörlåtSch! Säg inget till de andra![]()
![]()
![]()
Wow!
Om den lossnar på min, så ska jag föreviga momentet med en likadan bild![]()