Gräsligt eller läckert?

Sv: Gräsligt eller läckert?

älgen skrev:
Med tanke på vilken gren ni utövar är det hur coolt som helst.;)

Dock inget jag vill se på en dressyrhäst eller liknande.
Jo, på en quarter passar det bra:D

MercedesBenz skrev:
Tyckte det var jättefint :D Hade gärna haft ett själv :D
Får tipsa de tyska firmorna om att det finns efterfrågan i Sverige på detta täcke:D Krämer åker kanske upp till Falsterbo?

Nessan skrev:
Coolt!:D Men jag hade nog aldrig vågat köpa det själv...;)

Jag väntade i 10 månader innan jag köpte det:D Var lite tveksam först, mest pga av priset.

Louise skrev:
"Gud va jag känner mig dum i det här täcket!" ser hästen ut att tänka!
:(
Vi kan väl skicka bilden till en hästpratatre så får vi höra hur den stackars hästen skäms:D

alazzi skrev:
Vi kan väl skicka bilden till en hästpratatre så får vi höra hur den stackars hästen skäms:D
"Oj, jag har fått ett blått täcke med applikationer på"..."Varmt och skööönt så här efter badet"..." Min matte månar om mig"

Så tror jag han tänker:idea: !

alazzi skrev:
62457645-M.jpg

JAG ÄR KÄR! :love:
Underbart.

kristel skrev:
"Oj, jag har fått ett blått täcke med applikationer på"..."Varmt och skööönt så här efter badet"..." Min matte månar om mig"

Så tror jag han tänker:idea: !

:D :bow: :bump:

Så himla snyggt! :love: Är helt tokkär i det där täcket, och jag blir så extremt shoppingsugen...

Häftigt! :) Det ser läckert ut på något vis men på ett sätt inte, svårt att förklara. Men häftigt var det!

den här tråden visar verkligen hur olika smak alla har :D

tycker fortfarande att det är läckert ;)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 337
Senast: Silje
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka