Gräsligt eller läckert?

alazzi

Trådstartare
62457645-M.jpg

Sv: Gräsligt eller läckert?

Själva täcket ser fint ut egentligen tycker jag, men det ser lite "mycket ut" med flaggan och texten på tycker jag. Vill själv ha det lite mer stilrent och enkelt. :D

ha ha... jag tycker det var häftigt men jag skulle nog inte lägga på det på hästen på en dressyrtävling kanske :angel:

Tycket det var ganska häftigt, faktiskt :D

Men ta bort flaggan och ändra texten till t ex I Am Hot Stuff

Det är ju egentligen ganska så fräckt och kaxigt, men inte på någon annan än en amerikansk häst ;) :p
Tkr det verkar höra hemma på trav-/galopp-/westernbanorna :)

Farouk skrev:
Det är ju egentligen ganska så fräckt och kaxigt, men inte på någon annan än en amerikansk häst ;) :p
Tkr det verkar höra hemma på trav-/galopp-/westernbanorna :)

Det ligger ju på en amerikansk häst så det passar ju bra:D

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 933
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pluggtråden
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Fri tillgång på torrfoder?