Grästrimmer

Scenmaster

Trådstartare
hej jag har en Bosch grästrimmer art 26-18v när jag sätter i 18v batteriet går ej maskinen men sätter jag i ett 14 v batteri går den, har provat batterierna och där ä ström på dom, vad är det för fel?

hej jag har en Bosch grästrimmer art 26-18v när jag sätter i 18v batteriet går ej maskinen men sätter jag i ett 14 v batteri går den, har provat batterierna och där ä ström på dom, vad är det för fel?
Våra batterier har alla dött efter ett tag. De bara låtsas att de har ström till slut. Har kollat och om man förvarat dem för kallt, för varmt, med full laddning, utan laddning osv osv så kan de dö, eller om de bara är gamla. (men om någon har ett tips så har jag en hel batterikyrkogård i garderoben att testa dem på :) ) (fast vi har annat märke billigare meec.)

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och... 2
Svar
35
· Visningar
2 124
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 922
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 438
Senast: Icfafn
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
16 674
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka