Gråta till film

Sv: Gråta till film

Jag gråter oftare när det är lyckligt/fint än sorgligt, men med vissa undantag. Har blivit betydligt mer känslig det senaste och har mycket lättare att gråta till filmer nu än jag hade förr. Ett exempel är i slutet på Sagan om konungens återkomst, när Aragorn säger till Frodo & co "You bow to no one" och alla bugar sig för hoberna...

Jag med! Jag hade till och med det citatet som MSN-adress ett tag :D
 
Sv: Gråta till film

Franska filmen Amour som var oscarsnominerad startade vattenfall hos mig, och jag gråter ytterst sällan till film. Den var så fantastiskt gripande, hemsk och underbar på samma gång!
 
Sv: Gråta till film

Till vissa filmer kan jag gråta floder som t.ex. the last song då det kunde vara en självbiografisk film som handlade om pappa och mig. Vissa kan jag skratta så jag gråter till och vissa kan jag bli lite extra berörd över oavsett hur många gånger jag kollar på filmen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 706
Senast: Rie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 846
Senast: jemeni
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet. Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp