Om kärlek och att vara ihop och sånt

Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet.
Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min första pojk vän och jag har bara varit kär i en annan person förut. Så jag är väldigt o van om sånt.
Men ja det både är jätte enkelt och jätte svårt med T tycker jag. Alltså han är världens finaste och snällaste kille ❤️ Men exakt därför så fattar inte jag varför han vill vara ihop med MIG. För jag är som helt mot satsen till han. Och jag är så jävla konstig och jobbig så jag fattar inte hur han står ut med mig ALLS.
Som exempel första gången vi pussades. Alltså bara en puss inget mera. Så det borde ju inte vara nåt konstigt när man är 16 ellerhur? Men nej det gick jag panik av. Så tänker jag bara hur kul är det för han när jag blir så? För jag vill ju inte att han ska tro att det är pågrund av HAN som jag blir så. Och jag har sagt att jag har dåliga erfaren heter och så men har ju inte sagt exakt allt. Så jag vet inte hurmycket han fattar av det att det INTE är han som är problemet liksom. Utan att det är i min hjärna bara.
Och sen en annan sak men nu blir det privat och kanske triggande så ni vet ❤️ Så ifall ni inte vill läsa om tillexempel själv mord eller s*x eller sånt så sluta läsa nu!
Men jag har en jätte jätte stark känsla att jag kommer dö snart. Jag vet att man ungefär som inte får säga sånt men det är iallafall så. Inte att jag VET exakt hur jag ska göra men jag bara vet jätte starkt i mitt huvud att jag kommer dö i början på sommar lovet.
Och då är det en sak som är helt fast i mitt huvud som är att jag vill inte dö och denenda som jag har haft s*x med är en äckel gubbe. Utan jag vill ha gjort det med T innan jag dör. Men bara det att jag KAN INTE.
Utan som min hjärna vill så är det att jag tycker det känns jätte mysigt och bra att ligga i sängen och kramas och mysa och som bara röra varandra eller hur jag ska förklara. Men inte nån s*x sak alltså. Men bara det att en del av min hjärna vill göra mera för att ha gjort det eller hur jag ska förklara. Och bara för att vara normal och att jag inte vill vara så jävla jobbig och konstig.
Men ja då det som blev en gång var att min hjärna ungefär stängde av sig eller att jag inte lyssnade på den eller hur jag ska förklara. Utan lite som att jag över talade migsjälv till att jag ville ha s*x och då blev det ju att jag lurade T också 💔 För han trodde ju att jag ville bara för bra andledningar fast det var dåliga andledningar också.
Och jag vill inte skriva förmycket detaljer men när det var verkligen exakt att vi skulle som börja göra själva det så fick jag så JÄVLA mycket flash backs och skit mycket ångest bara sådär. Som att hjärnan först var av stängd sen så bara PANG så var den på max.
Så ja såklart så blev det inget mera då. Och jag känner mig så JÄVLA dum och jobbig och äcklig och taskig och störd för det. För han för tjänar ju nån som BARA vill göra det för BRA andledningar och inte är så jävla störd som mig. Och även fast att jag kände som jag var tvungen att förklara men det känns ändå bara som jag är störd. Och att jag vill absolut inte göra så han känner sig dum eller nånting men ändå så gör jag det 💔
Men ja det bara är skit svårt. Och bra på samma gång som igår kväll så var han här och det var jätte mysigt ❤️ Och vi bara låg i sängen och lyssnade på musik och pratade. Och då känns det jätte bra att vara jätte nära han och att ha så hela min kropp är mot hans liksom. Och det bara är bra och lugnt liksom ❤️ Men minstalilla som är mot s*x så blir min hjärna helt jävla störd och skit jobbig.
Och jag VILL ju att jag skulle vilja och kunna göra sånt med han. Och det känns som jag borde också alltså jag VET att det inte är nån press och att alla är o lika när dom är redo och så. Men jag gjorde det med en fucking äckel gubbe för ett år sen men jag kan inte göra det med min pojk vän nu fast han är så jävla snäll och fin och gullig. Och det bara känns SKIT!
 

Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet.
Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min första pojk vän och jag har bara varit kär i en annan person förut. Så jag är väldigt o van om sånt.
Men ja det både är jätte enkelt och jätte svårt med T tycker jag. Alltså han är världens finaste och snällaste kille ❤️ Men exakt därför så fattar inte jag varför han vill vara ihop med MIG. För jag är som helt mot satsen till han. Och jag är så jävla konstig och jobbig så jag fattar inte hur han står ut med mig ALLS.
Jag är helt övertygad om att T ser samma fina Emma som alla vi som läser dina trådar ser. Den Emma som är den verkliga Emma. Den Emma som du ser och tycker är konstig och jobbig är verklig för dig men ganska garanterat bara för dig just nu.

Vi andra ser en otroligt modig, mogen, empatisk och fantastisk tjej som vilken kille som helst skulle vara lycklig att få umgås med.
 
Jag är helt övertygad om att T ser samma fina Emma som alla vi som läser dina trådar ser. Den Emma som är den verkliga Emma. Den Emma som du ser och tycker är konstig och jobbig är verklig för dig men ganska garanterat bara för dig just nu.

Vi andra ser en otroligt modig, mogen, empatisk och fantastisk tjej som vilken kille som helst skulle vara lycklig att få umgås med.
Ja det är det som är att han liksom märker MIG. Som exempel med rullstolen så det är svårt att förklara men det känns aldrig konstigt eller pinsamt eller äckligt eller nåt sånt. Utan hur han är så är det så himla tydligt att rullstolen bara är en liten del och inte JAG liksom. Utan att jag är bara Emma med han inte Emma med rullstolen. Om nån fattar hur jag menar ❤️
Och även att jag känner mig liiite mera som den riktiga mig finns kvar när jag är med han. Så att jag är EMMA bara. Inte att jag bor på hvb jag har rullstol jag har autism jag har jätte mycket själv skade ärr utan allt sånt är inte själva JAG liksom. Och han märker MIG även fast nästan inte ens jag gör det ❤️
 
För mig tog det nästan 1 år som 18 åring innan jag hade s*x med min pojkvän. Då hade jag inga dåliga erfarenheter i bagaget och vi hade känt varandra i flera år innan vi blev ihop. Vi tog det steg för steg. Vi gjorde alltså s*xsaker innan men just sista steget med penetration tog nästan 1 år.

Det är olika för alla och du behöver inte stressa. Försök ta det steg för steg så att din hjärna hinner vänja sig och förstår att det är bra att vara tillsammans med T. Om jag inte minns fel så tyckte du för någon vecka sedan att det var jobbigt att bara ligga bredvid varandra? Alltså går det framåt! ❤️
 
För mig tog det nästan 1 år som 18 åring innan jag hade s*x med min pojkvän. Då hade jag inga dåliga erfarenheter i bagaget och vi hade känt varandra i flera år innan vi blev ihop. Vi tog det steg för steg. Vi gjorde alltså s*xsaker innan men just sista steget med penetration tog nästan 1 år.

Det är olika för alla och du behöver inte stressa. Försök ta det steg för steg så att din hjärna hinner vänja sig och förstår att det är bra att vara tillsammans med T. Om jag inte minns fel så tyckte du för någon vecka sedan att det var jobbigt att bara ligga bredvid varandra? Alltså går det framåt! ❤️
Ja jag vet att det är o lika för alla. Men det är bara att jag inte tror att jag kommer ha så jätte mycket tid på mig och att jag blir irriterad och äcklad av migsjälv att jag gjorde det för nästan ett år sen med en äckel gubbe men jag kan inte göra det nu med T som jag VILL vilja det 100 % med och som är jätte snäll och bra. Så jag BORDE kunna och vilja göra det med han som JAG tycker.
 
Ja jag vet att det är o lika för alla. Men det är bara att jag inte tror att jag kommer ha så jätte mycket tid på mig och att jag blir irriterad och äcklad av migsjälv att jag gjorde det för nästan ett år sen med en äckel gubbe men jag kan inte göra det nu med T som jag VILL vilja det 100 % med och som är jätte snäll och bra. Så jag BORDE kunna och vilja göra det med han som JAG tycker.
Det är skillnad att göra det tillsammans med någon. På så vis är det för första gången för dig ❤️

Jag förstår att det är frustrerande när inte kroppen och hjärnan samarbetar med det du vill.

Går det att tänka på det som träning mot ett specifikt mål? Det går inte att kräva att en helt oerfaren häst ska kunna gå felfritt runt en 160 bana oavsett hur mycket kapacitet hästen har. Utan det kräver målmedveten träning att komma dit.
 
Går det att tänka på det som träning mot ett specifikt mål? Det går inte att kräva att en helt oerfaren häst ska kunna gå felfritt runt en 160 bana oavsett hur mycket kapacitet hästen har. Utan det kräver målmedveten träning att komma dit
Jag lägger till: även om hösten har hoppat över hagstängslet i samma höjd någon gång i panik så kan man ju fortfarande inte kräva en ordentlig 160 bana av den. ❤️


Jag tycker att T verkar vara en riktigt bra kille av det du skriver här Emma. En som bryr sig om den riktiga Emma som finns där bortom ångest, bortom vidriga erfarenheter och annat hemskt. Som ser dig ❤️
 
Det är skillnad att göra det tillsammans med någon. På så vis är det för första gången för dig ❤️

Jag förstår att det är frustrerande när inte kroppen och hjärnan samarbetar med det du vill.

Går det att tänka på det som träning mot ett specifikt mål? Det går inte att kräva att en helt oerfaren häst ska kunna gå felfritt runt en 160 bana oavsett hur mycket kapacitet hästen har. Utan det kräver målmedveten träning att komma dit.
Nej eller det GÅR säkert att tänka så men JAG tycker inte det. Utan det är ju inget som man måste träna på för att klara utan domflesta bara gör det när dom vill det. Men ingen häst kan gå 160 bara för den vill det.
 
Jag lägger till: även om hösten har hoppat över hagstängslet i samma höjd någon gång i panik så kan man ju fortfarande inte kräva en ordentlig 160 bana av den. ❤️


Jag tycker att T verkar vara en riktigt bra kille av det du skriver här Emma. En som bryr sig om den riktiga Emma som finns där bortom ångest, bortom vidriga erfarenheter och annat hemskt. Som ser dig ❤️
Jag tycker somsagt inte att man kan jäm föra det.
För domflesta måste INTE träna för att kunna ha s*x utan dom bara har det. Och dom allra flesta KAN ha det och det är inte precis som nånting men måste lära sig och som bara dom allra bästa kan klara.
Och ja det är han!
 
Okej förlåt. Men det är bara som jag tror att jag inte kommer leva så jätte länge efter skol avslutningen.
Jag hoppas du har fel. Vi är många som tycker om dig och vill att du ska vara kvar här hos oss!

Försök vara snäll mot dig själv och jag tror det är bra att kramas (om och med någon det känns bra, såklart).
 
Jag hoppas du har fel. Vi är många som tycker om dig och vill att du ska vara kvar här hos oss!

Försök vara snäll mot dig själv och jag tror det är bra att kramas (om och med någon det känns bra, såklart).
Jag vill inte göra nån be sviken eller nåt sånt bara. Men jag kan inte bara vara kvar för att andra vill det.
 
När man är kär/tycker om nån så bryr man sig ju inte alls om den personens mindre bra sidor.

Alla människor har både bra och mindre bra sidor. Det finns ingen som bara har bra egenskaper och sidor.

Jag tycker dessutom att det är "skavankerna" (en människas erfarenheter) som gör folk intressanta. Människor som haft ett väldigt perfekt liv och som t.ex 40-åringar inte haft några motgångar är ganska tråkiga människor.
De som däremot haft både medgång och motgångar i sitt liv är mera omtänksamma och intressantare personer.

Förstås hoppas jag INTE att nån ska ha väldigt mycket motgångar, det är inte det jag menar.

Alla har vi drag/sidor som vi säkert undrar hur nån kan stå ut med. Men partners och vänner tänker faktiskt inte på samma sätt som man själv. Mycket man själv tycker är störigt hos en själv märker folk inte så mycket eller så tycker de bara att det är ett personlighetsdrag bland andra.
 
När man är kär/tycker om nån så bryr man sig ju inte alls om den personens mindre bra sidor.

Alla människor har både bra och mindre bra sidor. Det finns ingen som bara har bra egenskaper och sidor.

Jag tycker dessutom att det är "skavankerna" (en människas erfarenheter) som gör folk intressanta. Människor som haft ett väldigt perfekt liv och som t.ex 40-åringar inte haft några motgångar är ganska tråkiga människor.
De som däremot haft både medgång och motgångar i sitt liv är mera omtänksamma och intressantare personer.

Förstås hoppas jag INTE att nån ska ha väldigt mycket motgångar, det är inte det jag menar.

Alla har vi drag/sidor som vi säkert undrar hur nån kan stå ut med. Men partners och vänner tänker faktiskt inte på samma sätt som man själv. Mycket man själv tycker är störigt hos en själv märker folk inte så mycket eller så tycker de bara att det är ett personlighetsdrag bland andra.
Jag fattar hur du menar! Men bara att för mig så är det inte bara nånting som är störigt eller att det gör mig intresant eller nåt sånt. Utan det är saker som ÄR jobbiga.
 
Du behöver inte säga förlåt :)
Man känner ju det man känner.
Ja och jag känner som jag verkligen INTE borde finnas. Och att det skulle iallafall vara bäst att dö snart innan T också tröttnar på mig och försvinner som nästan alla gör. Även fast jag VET att det skulle vara taskigt av mig också och iallafall endel TROR att dom vill att jag ska finnas kvar. Men jag kan inte göra rätt för om jag dör kanske vissa tycker som att jag sviker dom men om jag inte dör så sviker jag ju migsjälv.
 
Ja och jag känner som jag verkligen INTE borde finnas. Och att det skulle iallafall vara bäst att dö snart innan T också tröttnar på mig och försvinner som nästan alla gör. Även fast jag VET att det skulle vara taskigt av mig också och iallafall endel TROR att dom vill att jag ska finnas kvar. Men jag kan inte göra rätt för om jag dör kanske vissa tycker som att jag sviker dom men om jag inte dör så sviker jag ju migsjälv.
Det måste vara jättetufft att känna så.

Känslan av att vad man än gör blir fel kan jag känna igen.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 480
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 173
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp