Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 350
  • Visningar Visningar 21 401
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Grattis till alla er som har haft fina framgångar på slutet!! :bow:

:banana: Särskilt grattis till två stycken med andraplatser... :banana:

Trygg och Good Vibration E. :love:
Tvåa på V75 idag!!
50 000 goda skäl att jubla ordentligt!!!
:bow:

Aldermarin tvåa igår på Bergsåker.
Nytt prydligt rekord 23,9!!
:bump:

Jaa, GRATTIS Trygg Och GRATTIS Aldermarin!
Och GRATTIS till alla andra också som jag missat! :bump::bump:

Grattis till alla er som har haft fina framgångar på slutet!! :bow:

:banana: Särskilt grattis till två stycken med andraplatser... :banana:

Trygg och Good Vibration E. :love:
Tvåa på V75 idag!!
50 000 goda skäl att jubla ordentligt!!!
:bow:

Aldermarin tvåa igår på Bergsåker.
Nytt prydligt rekord 23,9!!
:bump:

Tack tack:bow:

GRATTIS! Lina Renberg(Ballerina) med Jahnita till segern på Hagmyren idag:bump:

GRATTIS GRATTIS allihopa

Sen grattar jag även Spang Brage ( alias Heffaklumpen) till dagens andraplats på arvika :bump: :bump:

Våran Malin (Starport) var säkert med o drev o hjälpte till lite från ovan :love:

GRATTIS GRATTIS allihopa

Sen grattar jag även Spang Brage ( alias Heffaklumpen) till dagens andraplats på arvika :bump: :bump:

Våran Malin (Starport) var säkert med o drev o hjälpte till lite från ovan :love:

JA!!! Heffa GRATTIS Från mig oxå!!!!!!!!!!!!!!

*kl*

Så här långt bak får inte tråden ligga!

Grattis 64-oddsaren Groucho som tog sistapengen i V75-2 på Bergsåker i lördags! :banana:
(Vad synd att jag har så dåliga glasögon så att jag inte INNAN såg att en på Buke hade med häst i samma lopp!!! Då hade vi kunnat vara nervösa tillsammans innan start! :))

Grattis Aldermarin till en fin 3-plats på tangerat (eller var det nytt?) rekord den 30/6!:bow:
Han är verkligen i form!!

Å Grattis till Heffaklumpens Spang Brage till tredjeplatsen på Drammen igår...:bump:

Lite kul eller vad man säger att det är starport ( vår lilla ängel) som startat denna tråden :bow:

Ja grattis till alla.
Å grattis till min pollas lillasyster som kom 5:a i v75 i lördags. Så himla kul att hon går bra nu i nästan varje start. Fått pengar var gång nu en lång tid. Vunnit o blitt placerad.

Grattis Monsieur de Mai till Tosca du Lings rekordsänkning och till en snygg bronspeng i tufft sällskap! :banana::bow::banana:

TJT: Nästa gång står han hela vägen!! :bump:

tinafinis pålles syster får hänga på med liksom ni andra som har haft häst till start!:love:

GRATTIS OKI OCH OTHELLO till 3:e platsen i Montén på Solänget denna kväll!! :bump:

Grattis MdM också till Toscas fina tredjeplats!! :bump:

Ett JÄTTEGRATTIS till Maddizz som var tvåa i samma lopp som mig med Ghettos Miracle! :bump::banana::bump:

Och grattis till MDM och alla ni andra som tagit fina placeringar på sistone!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: MayGrace
·
Gnägg Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?! 7 8 9
Svar
169
· Visningar
18 569
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
2
· Visningar
489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka