Gravid? hjälp..

K

kiwi03

Är väldigt orolig över att jag kanske är gravid fast det borde vara
helt omöjligt egentligen..tror jag..
Hade sex för ca 2.5 vecka sen och för kanske 1 vecka sen började brösten ömma(brukar göra det 1 vecka innan annars,ska ha mens nu till helgen) och i torsdags så började jag må illa till och från. Kan ju tillägga att jag har väldigt nervös över det här så vet inte om det kan ha påverkat att jag mått illa.

Nu till saken,vi hade skydd och han kom inte+att kondomen va hel.
Men när han skulle sätta på kondomen så blev det åt fel håll först,kan det ha kommit försats på kondomen som sen kom i mig?
Letar alla möjliga förklaringar till varför jag mår så här..idag har jag dock mått bra,inte varit orolig heller.
Kan jag verkligen va gravid?

/hypokondriska Kiwi
 
Sv: Gravid? hjälp..

Men ta ett gravtest så har du svaret?
 
Sv: Gravid? hjälp..

kan ju inte göra det förns på lördag..
 
Sv: Gravid? hjälp..

Köp ett test med hög känslighet, t.ex. RFSUs test. Så kan du testa redan nu. Men har halten hormon i urinet inte kommit upp i den mängden som testet reagerar på kommer det visa negativt. Samma sak om du testar på lördag. Har du för låg halt i urinen så kommer du få upp att du inte är gravid.

RFSUs tester finns bla på pressbyrån och bensinstationer. Ta ett sånt test nu för att lugna ner dig lite. Fortsätter mensen dröja så gör ett nytt test.
 
Sv: Gravid? hjälp..

När jag misstäkte att jag var gravid så fanns något test man kunde ta redan efter en vecka.
Hoppas att svaret blir det du hoppas på. :)
 
Sv: Gravid? hjälp..

Jag har ingen möjlighet att åka iväg och köpa nåt innan lördag.
Så det finns mkt tid till att vara orolig:crazy:

Men är jag helt ute o cyklar det där med försatsen?
 
Sv: Gravid? hjälp..

Åh, vad jobbigt =( Hoppas att mensen kommer snart så du slipper oroa dig längre.. Jag väntar på min mens, som borde kommit för evigheter sedan känns det som. Jag har kopparspiral, men blir ju ändå lite orolig, men har väl bara ätit dåligt, hoppas jag.


//r
 
Sv: Gravid? hjälp..

Jag tror att sannolikheten att det skulle kommit sperma pa utsidan av kondomen ar ytterst liten, och att ditt illamaende beror pa att du varit nervos. Jag tror inte du ar gravid.
 
Sv: Gravid? hjälp..

KL

Hur har det gått TS? Har mensen kommit eller har du gjort test? Hoppas på det bästa!

Jag har iaf kunnat pusta ut, skönt då funkar spiralen iaf =)


//r
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 418
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 371
Senast: Linn-Nora
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: Dorinda
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
969
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp