Bukefalos 28 år!

Gravid och arbetslös

Sv: Gravid och arbetslös

Jag har varit inne på Försäkringskassans hemsida nu och det verkar som att jag får 180 kronor om dagen. Ska ringa dom på måndag och kolla närmre på det! Tack för era svar!

Men, tycker det är hemskt trist av Pazuzu att hålla på som hon gör! Det är väldigt fult och ljuga och hoppa på någon på det sättet.
 
Sv: Gravid och arbetslös

jag har inte hittat något otrevligt när jag tidigare följt dina senaste trådar, exempelvis om dom där unghästarna (där jag förövrigt inte begrip hur du kunde ha sådant tålamod, ta med det till dina barn sen så har du en enormt bra egenskap)...
Men det har jag inte sagt heller att jag gjort, bara att vissa användare har skrivit mer om sig själva, andra mindre.

Tack så mycket, vilken komplimang!

Tålamodet som jag har idag har jag inte alltid haft utan förr så tände jag till direkt. Det var därför som jag blev avstängd ifrån forumet, för att jag inte kunde låta bli att försvara mina åsikter.

Idag kan man försöka provocera mig hur mycket som helst, jag skrattar bara lite grann för mig själv och struntar sedan i det. Jag skulle aldrig lägga min energi på någon troublemaker.
 
Sv: Gravid och arbetslös

Då tråden känns som mer stenkastning än en diskussion så låser jag tråden, om någon har några åsikter eller något annat att tillägga så skicka ett pm till mig så ska jag ta ställning.
Snurrfian-moderator
 
Sv: Gravid och arbetslös

Är du egen företagare så tror jag de räknar på ett annat sätt.

Och ang. dåligt tålamod, jag är lugn som en filbunke med mina barn, tom när båda 2 skriker hysteriskt och ska vara i min famn båda två, gärna ska den ena ha bajsat och den andra är hungrig. Men när det gäller tålamod och stubinlängd i andra situationer går det inte alls lika bra :angel:
 
Sv: Gravid och arbetslös

Du ser, då har du en jättebra mammaegenskap.
Att jerseyko har massa bra egenskaper vet jag redan för hon är redan min idol sen länge.
 
Sv: Gravid och arbetslös

Kl
Nu har jag rensat bort en hel del inlägg, håll er till ursprungsfrågan och undvik personangrepp så får tråden vara kvar.

Snurrfian- moderator
 
Sv: Gravid och arbetslös

Jag måste bara få göra ett tillägg/inlägg... en tanke...

Jag har också läst lite TS-trådar från förr under olika nick, vet om avstängningar osv...
Men, TS är väl 21-22 år? Det där var 4-5 år sen?! Ni tror inte hon har förändras och utvecklats/mognat?
Är alla här inne likadana som när de gick på gymnasiet?

TS- go girl!
 
Sv: Gravid och arbetslös

Tack så mycket! Jag tror att det var minst 5 år sedan faktiskt.
 
Sv: Gravid och arbetslös

5 år sen var det inte, så anklaga inte andra för att ljuga och ha sig..

Du har haft över 30 nick, varit bannad med nästan alla eftersom du vägrade följa banningen, och senast 2008 var du inne och kommenterade en bild på min avlivade unghäst med ordet "skitful!!"

Jag skiter fullständigt i vilket, men ha det inte till att du var en förvirrad tonåring och att det var 5 år sen.

Visst kan man ändras som människa, men nånstans tror jag att ens moral och värderingar grundläggs ganska tidigt. Det handlar om ren uppfostran, något du kanske ska tänka på när du själv ska bli mamma.
 
Sv: Gravid och arbetslös

Är du egen företagare så tror jag de räknar på ett annat sätt.

Och ang. dåligt tålamod, jag är lugn som en filbunke med mina barn, tom när båda 2 skriker hysteriskt och ska vara i min famn båda två, gärna ska den ena ha bajsat och den andra är hungrig. Men när det gäller tålamod och stubinlängd i andra situationer går det inte alls lika bra :angel:

Ja det tror jag med, att det räknas på annat sätt när man är egen företagare då räknas man inte som regelrätt arbetslös.
 
Sv: Gravid och arbetslös

*kl*
Nu räcker det med diskussioner om vem ts är och vad denne har gjort eller inte gjort, det är helt ointressant för det här diskussionen.

Snurrfian-moderator förälder
 

Liknande trådar

Småbarn Min son har alltid varit rätt mammig. Men sedan jag blev gravid har det blivit extremt! Sonen(2,5) är nu jättemammig och väljer alltid...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Jag har under några månader varit sjukskriven 50%. Vid läkarsamtal beslutade vi om fortsatt sjukskrivning på 25%. Nu har jag läst min...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Wille
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 420
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp