Grevagården i helgen...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Dalatjej
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 79
  • Visningar Visningar 6 900
Sv: Grevagården i helgen...

Hendeliowitz!

Hade honom som dressyrlärare mitt år på Strömsholm! Mank kan bli kär för mindre... :o :love:
Ett äkta Prodigy, ett underbarn utan dess lika som lätt kan sopa mattan med övriga eliten för sin ryttarkänsla och talang och sinne för att lära ut!

vill veta hur det har gått för connemarorna..
framför allt Grange Flynn Sparrow.
var kan jag finna resutaten??

Jag såg inte honom där på hela dagen... Men hörde några som sa att de fotat honom igår (lördag).

Jag vill också veta resultetet!
inget på spaf's sida ännu..

FT_ryttare skrev:
vill veta hur det har gått för connemarorna..
framför allt Grange Flynn Sparrow.
var kan jag finna resutaten??

Har just fått rapport från en kompis som var där. Grange Flynn Sparrow klarade sig galant. Fick höga poäng av testryttaren och fin kritik. Han deltog också i hoppningen, fast han egentligen inte behövde, och fick dagens högsta poäng alla raser! Så nu behöver du inte fundera längre på vilken hingst du ska ta till ditt sto!

Dessutom godkändes Gräns Diamond Surf e Gräns Ruben på 40p, och även han fick fina poäng på hoppningen. Kommer dessvärre inte ihåg dem, men jag tror det var 8-7-8? Kul att Ruben fick en godkänd hingst efter sig!

EG Pauli klarade sig!!!!! Samt 3 åringen e. Bo-Gi samt Bodenthals Notre Petit, Verdi o Valdo samt Top Nordpol

Helena, din hingts tyckte vi alla var jättesnygg, men det var väl det som var felet kanske......

Tja, Eros är en liten snygging, rör sig inget vidare "i snöret", men desto bättre under ryttare (978-8 på gångartsprovet och 888 av testryttarna vid bruksprovet-03) - eller i lösgaloppen nu i år där han fick en 9:a... Hoppar gör han ju också, 3:a i 6-årschampionatet i höstas, bästa New forest. Men det nämndes inte ens vid kritiken, så det var antagligen inget viktigt.
Men men, han får fortsätta "göra karriär" på tävlingsbanan, nu är det Lätt fälttävlan på Udden i helgen och debut i msv fälttävlan i Mantorp.

Såg knappt något under helgen, faktiskt varken dig eller din hingst! Visade själv lille Mitch, lagom stort att springa med en B-ponny tycker jag! :smirk:

Hlsn Helena

Lille Mitch är det Hembys Little Mitch? En bekant till mig, LM, har tävlat honom!

Javisst är det Hembys Little Mitch :D
Han godkändes inte heller trots sina bruksmeriter. Härlig liten ponny, jag hade med honom till premieringen och visade även honom.

Hlsn Helena

suck....Ja SM och klasserna däromkring duger tydligen inte längre som merit :smirk:

Mina connemarabilder ligger ute på Aramennoc =)

Jag saknar fortfarande resultatet... Kan inte de på spaf snabba på lite :mad: :p

Det var bra! Jag är ju mest intresserad av ridponny och det var faktiskt många bra hingstar som visades (tyvärr var det många strykningar :cry: ).

Senast ändrad:

Jag var ju också mest intresserad av ridponnyerna...Jag såg iaf att det var många strykningar där.

Rodde skrev:
EG Pauli klarade sig!!!!! Samt 3 åringen e. Bo-Gi samt Bodenthals Notre Petit, Verdi o Valdo samt Top Nordpol

Grattis till dig! Din ponny såg framförallt väldigt trevlig ut under ryttare.

Kul att så pass många gick igenom!

Ojdå, då måste jag alltså ha gjort detsamma... :o Var det när jag lämnade igen nummerlapparna eller?

Hlsn Helena

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 290
Senast: Kajsalisa
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
440
Senast: DeCloe
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 475
Senast: Kajsalisa
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vad ska jag välja?
  • Hästfärg
  • Chat GPT
Tillbaka