Griffin Thorowgood Dressyr

A

Angola

Jag försöker hitta någon som säljer Griffin-sadlar - nya alltså(mer än H**ks för de verkar bara ha en modell o dessutom svart). Jag vill ha en brun :love: :love:

Är det någon som kan tipsa mig så vore jag oändligt tacksam

Angola
 
Sv: Griffin Thorowgood Dressyr

men det finns ju en antal bruna begagnade ute på annons, och om man tittar på Thorowgoods hemsida så finns det.
Jag undrar var man kan få tag i dessa i Sverige. H**ks verkar bara ha en del av sortimentet.

Angola
 
Sv: Griffin Thorowgood Dressyr

De verkar ha utökat med brunt i allroundmodellerna, men dressyrmodellerna går fortfarande bara att få i svart enligt hemsidan...

Dessutom anger hemsidan bara Hööks som återförsäljare i Sverige, men det kanske finns nån annanstans också som jag missat?
 
Senast ändrad:
Sv: Griffin Thorowgood Dressyr

om du pratar med hööks kan de säkert a hem den modellen du vill ha, men om det inte finns bruna dressyr på hemsidan blir det nog svårt.....
 
Sv: Griffin Thorowgood Dressyr

Tackar för alla svar :bow:
Men jag förstår fortfarande inte var de bruna begagnade som finns ute på annonser kommer ifrån, eller så är de hemskt gamla sadlar (fast det ser inte så ut på bilderna :confused: )
 
Sv: Griffin Thorowgood Dressyr

Om du hittar en ny sadel som du vill ha och Hööks inte har den i sitt ordinarie sortiment så kan man specialbeställa. Det tar dock några månader (2-3 månader) att få sin sadel.
Vill du ha en snabbare så beställ från England. Det finns några internetbutiker och då kan du ha sadeln på två veckor, levererad hem till dörren.
// Linda
 

Liknande trådar

Utrustning Alltså, jag känner mig lite korkat, för jag förstår verkligen inte. Letar nytt träns till min 4-åring och vill inte köpa någonting över...
Svar
12
· Visningar
1 115
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 559
Senast: Lhas
·
Foder & Strö Hej! Mitt sto har nu börjat ridas mycket mer än tidigare, o från att ha varit i normal hull i gräns till lite rund börjar hon se...
2
Svar
22
· Visningar
2 291
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 342
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp