Bukefalos 28 år!

Grön mjölk?

emlem

Trådstartare
Mjölk och mjölk vet jag inte, drickbart är det iaf inte så mycket vet jag. För ett tag sedan hittade jag små gröna fläckar i min vita bh och det visade sig att det kommit lite grön gegga från mina bröst. Om man klämmer på dem så kommer det ut som en droppe klar, olivgrön, luktfri, kladdig vätska. Vad är det för något? Alienmjölk:confused:

*Kan tillägga att jag varken är eller varit gravid

Nån som varit med om liknande?
 
Mjölk och mjölk vet jag inte, drickbart är det iaf inte så mycket vet jag. För ett tag sedan hittade jag små gröna fläckar i min vita bh och det visade sig att det kommit lite grön gegga från mina bröst. Om man klämmer på dem så kommer det ut som en droppe klar, olivgrön, luktfri, kladdig vätska. Vad är det för något? Alienmjölk:confused:

*Kan tillägga att jag varken är eller varit gravid

Nån som varit med om liknande?


Vill inte skrämma upp dig men det där borde du kolla upp, vätska från brösten om man inte är gravid kan tyda på ett tidigt stadium av cellförändringar och cancer.
 
Det är lugnt, men vart vänder man sig isf, vårdcentralen eller?


Ja läste nu på nätet och tydligen är cancer inte det vanliga utan mer en hormonrubbning som gör att det kan vara svårare att bli gravid det skrivs om mest!

Men japp, jag hade gått dit och bett om en remiss till mammografi samt blodprov, går att göra med ultraljud så slipper man klämma ihop brösten! :)
 
Ring direkt till bröstmottagningen, det brukar inte vara något problem.

Oftast är det inget farligt men det är ju skönt att kolla.

Jag blödde ur den ena i vintras och fick tid snabbt, cystor men inget farligt. Och välkommen tillbaka om något skulle ändras.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 613
Senast: liiinnea
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 842
Senast: regina11
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp