Grönt kort studiecirkel - planering

cactuspower

Trådstartare
Ska lägga upp en planering för en studiecirkel i Grönt kort.
Några förslag och viktiga grejer som ska vara med. Jag har ju självfallet själv tagit Grönt kort och vet ju hur det går till med allting osv. men det är ju lätt hänt att man glömmer någonting! Så skriv gärna upp lite viktiga saker som måste vara med, så att ja inte glömmer någonting nu.. tack! :bow:
 
Sv: Grönt kort studiecirkel - planering

Kanske någon bok eller häfte som ni kan utgå från.
 
Sv: Grönt kort studiecirkel - planering

Vi hade "konsten att tävla" när jag gick det, studiecirekeln var uppbygd kring den boken, men det var ju några år sen, så boken är inakutell men det borde ha släppts en ny!
 
Sv: Grönt kort studiecirkel - planering

Jag gick utbildning för att bli Grönt Kort-provledare eller vad man ska kalla det. Alltså man får rätt att rätta prov och skriva ut korten. Vi fick ett superbra häfte där man får mycket tips och idéer. Det var Elenor Westin som hade gjort det, så ring henne så skickar hon säkert gärna ett till dig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 552
Senast: sjoberga
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 535
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 092
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 716
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp