Bäst i test (ulvlek)

Haha ja precis!! Fick ju testbild bara 😂😂😂
Ja men då var jag ändå inte helt fel ute när jag kommenterade det lite kort i Söndags. Det inlägget var det enda jag hittade och jag visste ju min egen roll och tänkte att du kanske siat någon av de andra två (pga visste att du var fel ute gällande mig). Men jag glömde helt bort det där med testbild så jag satt och funderade ett bra tag på om det betydde något eller inte 😂


(Obs: inte alls menat till dig som att du uttryckte dig otydligt eller för diffust, jag vet att det är skitsvårt att få fram något när man har info och inte får hinta och ännu svårare om man har info som "kan vara X men kan också vara Y" 😊)
 
Ja det förstod jag på @Myrtens uppdatering var det som hände :heart
Jag ville ju bomba Lobelia i söndags, men nån annan hann före. :rofl:

Tänkte att jag skulle bomba nån annan istället efter det eftersom jag visste att jag skulle ha noll tid för leken igår, men blev lite masskommunikation i lyan så det blev inte av (mellan oss ulvar alltså, ingen som gjorde fel).
Det är det enda jag är riktigt besviken över i den här leken. :rofl:
 
Vi trodde rätt länge att @fio var onda spionen :rofl:
Jag var ju i princip stensäker :rofl:på att du hittade LenaH snabbt iom den taggningen jag fann som också fanns med i röstmotiveringen igår !

Fio trodde jag någonstans tidigt i leken att hon var spion. Hade också svårt att sortera henne om hon var ond spion eller god.

Käkade ni mig för att jag misstänkte dig @Hedinn ? Eller för ni trodde jag var goda spionen eller bara för att jag inte hade några röster ?

Jag blev ju lynchad i första DL i förra leken (även om det inte framkom förrens leken var slut O_o )
Apropå det där med att alltid åka ut tidigt 🤗
 
Jag var ju i princip stensäker :rofl:på att du hittade LenaH snabbt iom den taggningen jag fann som också fanns med i röstmotiveringen igår !

Fio trodde jag någonstans tidigt i leken att hon var spion. Hade också svårt att sortera henne om hon var ond spion eller god.

Käkade ni mig för att jag misstänkte dig @Hedinn ? Eller för ni trodde jag var goda spionen eller bara för att jag inte hade några röster ?

Jag blev ju lynchad i första DL i förra leken (även om det inte framkom förrens leken var slut O_o )
Apropå det där med att alltid åka ut tidigt 🤗
Nä, hade inte en tanke på LenaH som ond spion.
Vi käkade dig för att vi trodde att du var god spion. :)
 
Jag var ju tvungen att duellera två gånger i harry potter leken. Och avskydde det. Och vad händer?!? Första duellen? Elo. Naturligtvis :arghh:
 
Ja och min röst på Lobelia var faktiskt inte för att jag ville ha ut ängeln i första hand utan för att hennes röst var så skum. Det var absolut ingen plan från lyan
 
Ja och min röst på Lobelia var faktiskt inte för att jag ville ha ut ängeln i första hand utan för att hennes röst var så skum. Det var absolut ingen plan från lyan
Nä samma här, trodde ju jag skulle bli ensam med den rösten… Jag kom in från en hundpromenad några minuter innan DL, hade halvt glömt bort leken innan. Började läsa ikapp men hann liksom inte så långt och var ju tvungen att rösta. Sen reagerade jag på den rösten från Lobelia oavsett (annars hade jag inte röstat där :)).
 
@fio håller inte med... :o :D
Haha hon vara nära att gå samma öde till mötes. Det här var vad jag skrev i lyan 21:15 kvällen du bombade:

Jag kommer dessutom ha pissdåligt med tid de kommande två dagarna.
Får jag bomba mig och Lobelia inatt, så kan cirkus käka fritt (förhoppningsvis, om vinnaren av duellen inte väljer beskydd)?

Och lite senare, efter du bombat:

Nä, jag borde bomba mig och fio nu, eller hur? Hon har ingen info de inte redan har i goda lyan - alltså gör hon mer nytta där än i leken. Enda infon är om mig och den kan hon inte använda om jag är död. Om resterande borde hon vara lika clueless som övriga (tills siarsökaren ryker).

Får jag, får jag, får jag? :D
Jag vill bomba!

(Och däremellan kan det ha funnits någon slags kärleksförklaring till dig :love:).
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 214
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 451
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 871
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 785
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp