Bäst i test (ulvlek)

Alltså, jag kan svara åt @fio - dels hade vi väl inte riktigt tänkt på det och sen var det lite kul att spela tillsammans men ffa - vi siktade på kanske inte världsherravälde men... Iallafall lekherravälde och försökte få @Myrten att ge oss en egen sida så vi kunde vinna. :D Planen var att vi skulle ha ihjäl alla er andra och stå som herrar på täppan. :D

Det var bara det att jag inte kunde motstå att bomba @Lobelia :o och sabba allt. :o
Jag hade nästan rätt! Tyckte ju att den goda tvillingen inte verkade så god, citerade ju från lekstarten för jag tänkte "är det en tredje sida" och undrade om den goda var förrädare 😅
 
Rollistan. @LenaH. Rollistan :D
Host, host med tanke på att du vimsat om att siar-sökaren fått fråga på spelare så ska du kanske inte kasta sten på @LenaH när det gäller läsning av rollistan...

"Siar-sökare – försöker hitta siar-pryon som försvann någonstans på kostymavdelningen. Tyvärr är enda chansen att få fast hen att pryon försöker sia sökaren. Då för sökaren veta pryons identitet. Dessvärre får inte pryon veta att det är sökaren hen försökt sia."
 
Alltså, jag kan svara åt @fio - dels hade vi väl inte riktigt tänkt på det och sen var det lite kul att spela tillsammans men ffa - vi siktade på kanske inte världsherravälde men... Iallafall lekherravälde och försökte få @Myrten att ge oss en egen sida så vi kunde vinna. :D Planen var att vi skulle ha ihjäl alla er andra och stå som herrar på täppan. :D

Det var bara det att jag inte kunde motstå att bomba @Lobelia :o och sabba allt. :o
Det förklarar varför ni båda röstade på elo
I dl 2 O_o
 
Host, host med tanke på att du vimsat om att siar-sökaren fått fråga på spelare så ska du kanske inte kasta sten på @LenaH när det gäller läsning av rollistan...

"Siar-sökare – försöker hitta siar-pryon som försvann någonstans på kostymavdelningen. Tyvärr är enda chansen att få fast hen att pryon försöker sia sökaren. Då för sökaren veta pryons identitet. Dessvärre får inte pryon veta att det är sökaren hen försökt sia."
Jaja ja :D
 
Onda lyan gjorde det väldigt bra som lyckades bli oupptäckta så länge trots två oberoende sior som visade testbild !
Stackars @Blacksmithfarm hade ju inget val i första dl annat än att visa sig att följa kilaueas röst.
 
Ulvar, varför käkades Ceta?

Ja den funderade vi mycket på! Vi tror att de kan ha velat fått bollen misstänkt? Och att det var stor missräkning när ceta råkade vara siarsökaren helt enkelt

1. Bollen och Ceta kunde inte ha duellerat (=inte ha nåt beskydd). Vi visste ju alla duellvinster som vunnits fram till sista och beskyddet fanns kvar.
2. Vi kände oss rätt körda oavsett. Kunde lika gärna ge er nåt att fundera på. :D
 
1. Bollen och Ceta kunde inte ha duellerat (=inte ha nåt beskydd). Vi visste ju alla duellvinster som vunnits fram till sista och beskyddet fanns kvar.
2. Vi kände oss rätt körda oavsett. Kunde lika gärna ge er nåt att fundera på. :D
Det var väldigt uppskattat av mig i alla fall att få bli käk 😁 nu hade ju goda lyan knäckt koden ändå, men minskade min stress att hanna där 😂
 
och jag kommer leva LÄNGE på noll röster i båda de två första DLs. Utan att vara siad ! Förutom premiärleken då man är fredad från det så tror jag inte det hänt på nio års lekande -någonsin !!!!
Fantastiskt !

Och jag hade en strategi att lägga uddaröst både i dl 1 och dl2 just för att öka mina chanser att hamna i vinstduell och också minska det antal som skulle kunna vara i duell för att hjälpa goda sidan !
 
Jag sa faktiskt att vi skulle käka Niyama första natten, men la till att dom andra fick ändra om dom ville. Det gjorde dom :p.
 
Men alltså, vad är oddsen att 2/2 sior i DL1 träffar ulvar? 🤣

Men nu förstår jag nog ditt inlägg @Harrysen från i Lördags kväll om att du var osäker på Kilauea, för det måste väl varit kopplat till sian och testbilden du fick i svar? 😁



Tack allihopa, både deltagare och LLs, för ännu en rolig lek! 😊😁🥰
 
Ja den funderade vi mycket på! Vi tror att de kan ha velat fått bollen misstänkt? Och att det var stor missräkning när ceta råkade vara siarsökaren helt enkelt
För att det var bästa chansen. Säkert käk och få nån annan misstänkt. Vi visste att om hon var den där siarspåraren var det kört.

Mest synd var att Hedinn missade bombningen
 
Jag tyckr idén med att goda lyan ska rösta behöver skruvas. Nu kändes det rätt värdelöst. All info. Plus den extrarösten. Vi fattade att vi var körda
 
För att det var bästa chansen. Säkert käk och få nån annan misstänkt. Vi visste att om hon var den där siarspåraren var det kört.

Mest synd var att Hedinn missade bombningen
Varför skulle det vara kört beroende på siarsökaren? Iom att Harryssen dog första natten och inte siade mig hade jag ju ingen info alls 😅
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 245
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 509
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 874
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 793
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp