grön "rock"?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 899
T

Tomaten

Var på sthlm horse-show och på mässan där såg jag en typ av grön rock antingen med eller utan reflexer,som man kunde ha nästan som ländtäcke för hästen också har surfat runt och försökt hitta dem igen men utan att lyckas så om någon vänlig själ kan berätta för mig vad de heter eller en hemside adress(PM) :bow: :bow:

Sv: grön "rock"?

Är det en sån här du menar?

wood1.jpg

wood2.jpg

wood4.jpg

Senast ändrad:

Jag har i helsgen suttit och kollat i lite gamla hästtidningar typ hästfynd och hästen m.m. Där har de annonserat om dena rock i nästan varenda nummer. Minns tyvärr en vad de hette men de verkade himla bra! Har för mig att de var i lite goretex-material (kan ha fel).

"Yttertyget är ett mycket slitstarkt Corduramaterial, med en yta som stöter bort smuts och vatten. Fodret är en GORE-TEX stormliner, som är garanterat vattentätt, med en mycket hög andasfunktion. Samtliga sömmar är tejpade, och samtliga fickor är helt vattentäta. Rocken har även en avtagbar huva som är tillräckligt stor för att gå över hjälmen."

:rofl: *asg* och det ska jag ha på mig när det regnar?
Är ju inte till hästen, tycker de är prktiska. himmla smart när man rider i skogen så mycket som jag gör!

Haha , jasså det du tänkt ha :p
Jag har hellre vanlig regnjacka, min häst skulle bli galen om han får en sån där på länden, han blir tokig av vanligt ländtäcke tom :rofl:

vet du att de är bra?
någon som har erfarenheter av dem , de verkar ju bra. är de väldigt tunga eller är det överkommligt?

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 152
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 912
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
31 047
Senast: EmmaW
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 289
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka