Grönt kort - hur blev det med det egentligen??

• Western
  • Trådstartare Trådstartare appislover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 929
A

appislover

Hej!

Jag funderar på om någon i vårt avlånga land har hört hur det blev med det gröna kortet i år - ska alla ha det? Eller blev det dispens ett år till?

Om det är något alla ska ha - Finns det då möjlighet att rida upp? eller fanns det bara ett tillfälle i våras?

Jag är lite nyfiken då det varit en hel del diskussioner om detta tidigare men nu verkar det ha blivit tyst. Hoppas någon vet....

Hej,
Jag vet att RHA håller i en uppridning till förutom den som hölls i påskhelgen.
RHA's uppridning sker nu på lördag den 8:e. Gå in på hemsidan www.rha.nu och leta reda på kassören för att b9ka in dig.
Vet ej om man måste vara RHA:are men det går väl att ordna i sådant fall.
mvh Eva

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 431
Senast: Ajda
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 399
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 546
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 116
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka