Gubbar på internet

Bukefalos 30 år!

Ja för det är ju både jätteroligt, kreativt och fräscht att slå ner på någon annans stavning. Verkligen.

Och dessutom ett väldigt bra sätt att tysta människor med skrivsvårigheter för gott :up:
Eftersom du inte varit med i diskussionerna där eller ens vet vilket forum det handlar om hoppas alla där att han ska försvinna, han är otrevlig mot folk själv och kallar dom för både det ena och det andra och har gått på folk IRL också och bla. varit hotfull men jag tänker inte skriva mer om honom, det blir alldeles för långt och att jag inte stavade som han gjorde beror på att det är "blanda och ge".

Om bilen man köpt går orent på tomgång och ryckigt när man kör, vilken är störst sannolikhet som felkälla, skit i förgasaren eller sliten sådan, tändsystemet eller glapp i kardanknutarna? Den sista, glapp i kardanknutarna, kommer från en gubbe som med en dåres envishet påstår att han minsann hade det felet på en bil som gick orent och ryckigt på 70-talet.:rofl:

Alldeles för många lider av tangentbordsdiarrè, vet allt och kan allt, speciellt i grupper om teknik, el och fordon på fejjan. Dom bara M-Å-S-T-E synas och dom vet "allt" om fordon och mekanik samt elinstallationer mm. och ger råd som är käpprätt åt h*lvete. Söker man på deras profil är det inte sällan nån som varken har bil eller körkort och aldrig ens jobbat med vad dom påstår sig jobbat med och får dom sanningen upptryckt i ansiktet då blir det cirkus.

Det finns mycket tragiska filurer i cyberrymden.

Om bilen man köpt går orent på tomgång och ryckigt när man kör, vilken är störst sannolikhet som felkälla, skit i förgasaren eller sliten sådan, tändsystemet eller glapp i kardanknutarna? Den sista, glapp i kardanknutarna, kommer från en gubbe som med en dåres envishet påstår att han minsann hade det felet på en bil som gick orent och ryckigt på 70-talet.:rofl:

har du funderat över hur du själv uttrycker dig, eller hånar andra, i inlägg efter inlägg?

Vi pratade om kommentarer i sociala medier på jobbet här om dagen (här ska också tilläggas att sociala medier är ett av våra yrkesområden så vi bör ha någon form av expertis i ämnet) och en kollega till mig, som har betydligt bättre koll än jag, menade att trollfabriker och botar med avsikt att skapa splittring utgör en betydande del av kommentarerna. Jag ska inte våga mig på att ange någon procent, men känns det som att folk är hopplöst elaka och puckade ibland så kan det vara bra att påminna sig om.

Vi pratade om kommentarer i sociala medier på jobbet här om dagen (här ska också tilläggas att sociala medier är ett av våra yrkesområden så vi bör ha någon form av expertis i ämnet) och en kollega till mig, som har betydligt bättre koll än jag, menade att trollfabriker och botar med avsikt att skapa splittring utgör en betydande del av kommentarerna. Jag ska inte våga mig på att ange någon procent, men känns det som att folk är hopplöst elaka och puckade ibland så kan det vara bra att påminna sig om.
En bra tanke, det kan ju vara det som ligger till grund för dom exempel jag återgett eftersom just samma typ av kommentarer från människor återkommer gång efter gång om det nu verkligen är människor som skrivit inläggen, och varför skriver dom felaktigheter och andra påståenden tagna direkt ur det blå som i vissa fall är rent farliga om någon skulle göra det dom påstår är rätt?

@DarkInNight du får tycka vad du vill om mig men jag sprider iallafall inte rena farliga felaktigheter och hoppas nån ska gå på "rådet" och skada sig eller värre, sånt höll min narcissist-farsa på med eftersom han älskade att se andra misslyckas.

En bra tanke, det kan ju vara det som ligger till grund för dom exempel jag återgett eftersom just samma typ av kommentarer från människor återkommer gång efter gång om det nu verkligen är människor som skrivit inläggen, och varför skriver dom felaktigheter och andra påståenden tagna direkt ur det blå som i vissa fall är rent farliga om någon skulle göra det dom påstår är rätt?

@DarkInNight du får tycka vad du vill om mig men jag sprider iallafall inte rena farliga felaktigheter och hoppas nån ska gå på "rådet" och skada sig eller värre, sånt höll min narcissist-farsa på med eftersom han älskade att se andra misslyckas.
Jag har inte sagt något om vad jag tycker om dig.
Jag frågade dig om du funderat över hur du uttrycker dig?

Jag har inte sagt något om vad jag tycker om dig.
Jag frågade dig om du funderat över hur du uttrycker dig?
Jag förstår inte alls vad du menar, jag reagerar bara på att vissa med en dåres envishet bara måste vara med och kommentera det dom inte har en blekaste aning om och som tom. är riktigt farligt om man gör som dom skriver, det blir lite lyteskomik när dom aldrig ger sig trots att andra reagerar och försöker rätta och förklara i inlägg efter inlägg.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka