Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju dubbelmoraliskt att det är "ok" åt det hållet o man skrattar åt det och är det åt andra hållet är det väl straffbart ...
Har inte tänkt på det på det viset , vi är nog ganska lika, jag är ju inte direkt den mognaste 50 åringen jag känner...men han är ju en vuxen karl så det känns ganska mer uppiggande o ha en ung fräsch istället för den traditionella äldre mannen
![]()
...hoppsan ...lite bitter
ja tydligen eftersom han vill ha mig![]()
Fast du är ju allt annat än gammal och ofräsch, tro inte på allt som skrivsJag förstår honom!
Nä det vet jag ju
såklart finns det fräscha 55+ män, men dom är inte så hemskt många måste jag ju säga.
Jag kan förstå det, på något plan, samtidigt är de 60 år som skiljde oss åt helt fel tycker jag. Från min sida var det ju vänskap och han gjorde ju aldrig något mer än pratade väldigt kärleksfullt om mig. Jag visste vad han kände och tyckte att det var konstigt. Mitt intresse för det manliga könet hade knappt hunnit utvecklats om jag säger så.
En ung 87 åring måste han vara! Hans ålder är ju en siffra tydligen![]()
Vad är fräsch och vad är ofräsch när man pratar om ålder?![]()
Jag tycker att det framför allt uppmärksammas på ett annat sätt.Fast ok är det väl inte. Däremot så uppmärksammas det kanske inte lika mycket.
Jämför synen på män i Thailand med synen på kvinnor i t.ex. Gambia. Har t.ex. gjorts en dokumentär om det senare som inte hade gått att göra om män i Thailand.
Måste man va ofräsch som 50 åring? Har en 55+ på jobbet som är fräschare än de första 35 åringar![]()
Nej, det var en annan. Tror den gått på SVT t.o.m.Vad är det för dokumentär?
Edit: Googlade och hittade en Outsidersdokumentär från kanal 5. Antar att det var den du hade i åtanke?
Flesta inte första!
Måste man va ofräsch som 50 åring? Har en 55+ på jobbet som är fräschare än de första 35 åringar![]()
Ålder är bara en siffra sägs det!![]()
Mamma känner sig inte alls som de 63 åren hon har hunnit bli, hon vill inte heller ha äldre män, gamla gubbar säger hon! I hennes hjärna är hon 45-50 år lite grann.
Jag känner mig betydligt äldre än mina 33 år, snart pensionär på riktigt ju!
Men 17 år är inte så mycket i er ålder heller![]()