Guinness-Kaliber

lizzie

Trådstartare
Ska åka och kolla på ett sto med den stammen. Ni stam-kunniga! Är det är bra kombination?

/Lizzie
 
Sv: Guinness-Kaliber

Du har ju redan en tråd med samma fråga i detta forum ! Läs i svaren i den är mitt tips !
 
Sv: Guinness-Kaliber

cirkus skrev:
Du har ju redan en tråd med samma fråga i detta forum ! Läs i svaren i den är mitt tips !

Tack för den! :smirk: Snacka om att jag har total minnesförlust! Har alltså glömt bort att jag redan lagt ut en tråd om stammen...

Har huvudet rejält under armen, men min nuvarande pålla håller på och gör mig nervsjuk :( Utdömning på gång :( :( :(

/Lizzie
 

Liknande trådar

Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 061
Senast: Anon89
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Foder & Strö Hej! Första gången jag eventuellt kommer fodra högdräktigt sto nästa vår. (Näringsbehov har jag koll på. ) Men nu när jag sitter och...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: Freazer
·
Ridning ja märkte för ett litet tag sen att min häst kastar med huvudet vid trav. (vilar nu). hon har sett pigg å fräsch/ren ut annars å även...
2
Svar
22
· Visningar
1 844
Senast: Tossa90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp