Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir de gula ankungarna svarta som vuxna, eller är den en blandning av färger i kullen de behåller genom livet?
Ååååååh! Så söta ju!
Nej, de gula kommer att förbli ljusa. Antingen vita, khaki eller ljusbrunspräckliga misstänker jag.Blir de gula ankungarna svarta som vuxna, eller är den en blandning av färger i kullen de behåller genom livet?
Dom fick ett drömliv.Jag ska försöka låta bli att posta bilder på Prim några dagar så att det är lättare att se skillnaden.
Istället får ni solbakad höna. Det är så svårt att föreställa sig att det finns miljoner höns i äggindustrin som aldrig får se solen, eller inte har utrymme eller ro att bala ligga och njuta på sin egen altan.
Fröken fluffy butt!
Visa bifogad fil 169121
Frigående hade förstås varit det absolut bästa, men när jag sitter med dem ser jag sex mycket lyckliga hönor, varje dag.Dom fick ett drömliv.![]()
Så thöööta!
De gör ju det!De ser verkligen skumma ut när de är nyklippta![]()
Kycklingar är förstås gulliga, men det är någonting med ankungar!Så thöööta!![]()
Dom kanske inte vill att det ska råka komma några ungar från den raggiga Prim.Flickorna har helt slutat lägga ägg nu.